Ben arada izliyorum, hizlandirilmis sekilde, yemek yerken boya yaparken vs azıcık izliyorum, yeni başladım ve ilk defa izliyorum. Gerçekten çok komik bazı sahnelerde sesli gülüyorum (aptalca geldiği için çoğunlukla). Söylenecek çok şey var da yazmaya üşeniyorum. Sadece şunu söyliyeyim, dizinin adı “büyük konuşma / kınama başına gelir” olmalıydı. Ayrıca hayriye karısından nefret ediyorum, kadının sesi bile gicik ediyor insanı kırk yıl sıgara içmiş koca karılar gibi, paracı ve itici, Ali Riza Bey’i hiç hak etmiyor.
Ferhundeye de üzülüyorum, Ali Bey’den Özür dileamek istediğünde terslendi ve kınandı kalbi kırıldı, orada başladı zaten intikam hırsı. Hayriye ve Fikret de aşırı itici ve kırıcı davrandılar başından beri hiç şans bile verilmedi ferhundeye. Tabiki ferhundenin yaptığı kötülüklerin bir özrü olamaz o kötülükleri yapmicaktı.
Ferhundeye de üzülüyorum, Ali Bey’den Özür dileamek istediğünde terslendi ve kınandı kalbi kırıldı, orada başladı zaten intikam hırsı. Hayriye ve Fikret de aşırı itici ve kırıcı davrandılar başından beri hiç şans bile verilmedi ferhundeye. Tabiki ferhundenin yaptığı kötülüklerin bir özrü olamaz o kötülükleri yapmicaktı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar