Yaprak dökümü dizisini izlemeyen var mi?

Ben arada izliyorum, hizlandirilmis sekilde, yemek yerken boya yaparken vs azıcık izliyorum, yeni başladım ve ilk defa izliyorum. Gerçekten çok komik bazı sahnelerde sesli gülüyorum (aptalca geldiği için çoğunlukla). Söylenecek çok şey var da yazmaya üşeniyorum. Sadece şunu söyliyeyim, dizinin adı “büyük konuşma / kınama başına gelir” olmalıydı. Ayrıca hayriye karısından nefret ediyorum, kadının sesi bile gicik ediyor insanı kırk yıl sıgara içmiş koca karılar gibi, paracı ve itici, Ali Riza Bey’i hiç hak etmiyor.
Ferhundeye de üzülüyorum, Ali Bey’den Özür dileamek istediğünde terslendi ve kınandı kalbi kırıldı, orada başladı zaten intikam hırsı. Hayriye ve Fikret de aşırı itici ve kırıcı davrandılar başından beri hiç şans bile verilmedi ferhundeye. Tabiki ferhundenin yaptığı kötülüklerin bir özrü olamaz o kötülükleri yapmicaktı.
Yaprak dökümü dizisini izlemeyen var mi?
Cevapla