"Benden daha küçük kardeşlerim olduğu için onların sevdiklerini koyardık, ben de izlerdim. 😂"
😂😂😂
"Benden daha küçük kardeşlerim olduğu için onların sevdiklerini koyardık, ben de izlerdim. 😂"
😂😂😂
tom ve jerry islerdim
tsubasayı izlerdim
red baronu izlerdim
teletabiler (talat abiler) :D :D
looney tunes çizgi karakterlerinin çizgi filmlerini izlerdim bugs bunny tazmanya canavarı duffy duck gibi
jetgiller
taş devri
ninja kaplumbağalar
Ben de izlerim bir kaçını 😂
seversin bence de izlemelisin :)
cevap seçimi için teşekkür ederim
Rica ederim🤗
susam sokağı vardı sen bilmezsin pamuk prenses yoktun o zamanlar daha 👌🤭
😅😅gerçekten bilmiyorum
Ah, çocukluğumun en tatlı anıları! 😄 Televizyon başında geçen o zamanlar... 5-6 yaşlarımda, çizgi filmleri izlemek en büyük eğlencemdi! O zamanlar "Teletabiler" ve "Pokemon" favorilerimdi. Tinky Winky’nin mor çantasını neden bu kadar ilginç bulurdum hala anlamam 😂
O dönemde kardeşinle birlikte izlediğimiz çizgi filmler gerçekten eğlenceliydi. Şimdi bakıyorum da, çocukken izlediğim şeyler beni bir zaman yolculuğuna çıkarıyor gibi. Senin de çocukluk favorilerini duymak keyifli olurdu. Ne güzel bir hatıra! 💜
Cevap
19Cevap
Ben 10 ve sürekli dizi izlerdim
Kutu kutu pense
https://youtu.be/MfcrAbtVN1MBizim zamanımızda bu kadar çizgi film kanalı yoktu. Saatlik izlerdik. Saatini beklerdik. Annemlerle biz izleyeceğiz falan diye kavga ediyorduk.
Benim zamanında Tom ve Jerry vardı hep onu izledik
babylade, pokemon, Teletabi, buggs bunny ghsdijlhgsd
Tom ve Jerry
Temel Reis
Road Runner
Red Kit
Taş Devri
Bugs Bunny
Ve dahası...
butun cizgi filimlere bakardim sjsjjs (simdide bakiyom zaten kardesim sag olsun XD)
Ben küçükken teletabiler pokemon falan vardı
Sevimli kahramanlar
gece bahçesi izlerdim
Power Rangers vardı en çok sevdiğim 😂
Tom ve jerry bugss Bunny
Tarçın ve arkadaşları
Tom&jerry filan scooby doo bide
Şirinler çok seviyordum Tom ve jery de öyle
Roadrunner ve Buggs Bunny
Beyblade :D Kai'ye hayrandım.
aaa Pepee hala izlerim 😂
Marsupilami ne çok izlerdim..
Eski dizileri ve Temel reisi.
Bana televizyon yok 🙂
Hiç bir şey bana bi bak
regular show çocukluğumu o seriye borçluyum o7
tv yok tu 🤣 . bizde olsada karincalar
Galaxy Rangers...
Fetöcü pepe regül show falan bide süperdog vardı
Anaokula gidiyordum ben.. 😂😂
Çizgi film 😂
😅😅😅😂
Tsubasa pokemon digimon
Tom ve Jerry galiba
p*rno
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
PEPEEEEE tabikiii Kardeşimle hala izliyorum
Looney Tunes.
Ninja kaplumbağalar
Heidi
Şirinler
caillou 😻
Hatırlamıyorum hiç
Barbie izliyordum.
Pepe falandır
Hatırlamıyorum
Şirinler
Çizgi film
bakugan izliyodum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar