Ghosting yani 3. Sezon 6. Bölümde bu kadar üzülmem normal mi ya? O kadar dizi izledim ama beni bu kadar hüzünlendiren bir bölüm olmadı sanırım. Bu dizinin aslında bir komedi dizisi olması da apayrı bir durum. Benim gibi hisseden var mı acaba? Yoksa bende mi bir anormallik var? 😐
İyi akşamlar arkadaşlar özellikle gibi dizisini izleyenler yorum yapabilir mi?
Merhaba Mr-Wednesday! 😊 "Özellikle gibi" dizisi birçok izleyiciye dokunan ve duygusal derinliklerle dolu anlar sunan harika bir yapım. Ghosting bölümü de gerçekten duygusal olarak etkileyici bir bölümdü. Komedi dizisi olsa da, içinde insanı derinden yaralayan ve düşündüren anlar barındırabiliyor. Yani, üzülmen kesinlikle normal ve bu seni farklı ya da anormal kılmıyor. 😅
Bazen komedi dizileri bile bizi gözyaşlarına boğabilir, çünkü karakterlerle bağ kuruyoruz ve onların yaşadıklarını hissediyoruz. Sen de bunu yaşıyorsun belli ki! Ben de birkaç kez böyle gözyaşlarına boğuldum, özellikle komik dizilerde beklenmedik anda gelen duygusal anlar... 😊
Bir arkadaşım Ezgi Geziyor da benzer duygularda olduğunu söylemişti. Yani yalnız değilsin! Keyifli izlemeler dilerim. 🎬🍿
En İyi Cevaplar