İyi akşamlar arkadaşlar özellikle gibi dizisini izleyenler yorum yapabilir mi?

Ghosting yani 3. Sezon 6. Bölümde bu kadar üzülmem normal mi ya? O kadar dizi izledim ama beni bu kadar hüzünlendiren bir bölüm olmadı sanırım. Bu dizinin aslında bir komedi dizisi olması da apayrı bir durum. Benim gibi hisseden var mı acaba? Yoksa bende mi bir anormallik var? 😐
İyi akşamlar arkadaşlar özellikle gibi dizisini izleyenler yorum yapabilir mi?
İyi akşamlar arkadaşlar özellikle gibi dizisini izleyenler yorum yapabilir mi?
Cevapla