You dizisini severek izleyenler cevaplarsa sevinirim?

You dizisini severek izleyenler cevaplarsa sevinirim. Ben Joe karakterine çok üzüldüm ve bu sonu hak etmediğini düşündüm hep. Kadınlar her zaman güven verdi, kendine bağladı ve yarı yolda bıraktı. O ise aşırı romantik, sevdiği kadın için her şeyi yapmaya hazır daima. Yanlış mı düşünüyorum? Bende mi problem var 😅?
You dizisini severek izleyenler cevaplarsa sevinirim?
Cevapla