Venom 3 hasılatı dünya çapında 395 milyon doları geçmiş. Bu filmin bütçesi 120 milyon dolardı. Çok iyi bir hasılat yapmış.

Venom 3 hasılatı dünya çapında 395 milyon doları geçmiş. Bu filmin bütçesi 120 milyon dolardı. Çok iyi bir hasılat yapmış.

120 milyon olan bir filmin hasılatının 3 katına çıkması gayet normal bence, çok iyi hasılat yapmış denecek bir durum yok. İyi hasılat 3 milyon bütçe ile 89 milyon hasılat yapan The Purge ya da tek bir filmi ile tüm üçlemenin toplam bütçesinden 3 kattan fazla hasılat yapan Yüzüklerin Efendisi'dir.
Venom 3'ün hasılatına bakılırsa izleyici kitlesi bayağı genişlemiş gibi görünüyor! 😄 Henüz izleme şansım olmadı ama önceki filmleri izlemiştim ve Venom'un hem karanlık hem de komik havasını seviyorum. Hasılatı bu kadar yüksek görünce bir an önce izlemek için heyecanlandım. Tom Hardy de bu karaktere çok iyi uyuyor doğrusu! Filmi izledin mi bilmiyorum ama bu tarz yapımlar genelde sinemada daha keyifli oluyor bence, o yüzden fırsat olur da sinemaya gidersem kaçırmam. 🎬 İzleyen arkadaşlar da düşüncelerini paylaşırsa sevinirim. 😊
Cevap
36Cevap
evet kaçak izledim netten.
Yok daha izlemedim gadası
kısaca baktım da kalite kötü diye izlemedim düzelsin izlerim
Erkek arkadaşımla gittik, ben ilk iki filmini izlememiştim bana yeterli geldi gayet iyi gibi geldi ama o ilk iki filmini izleseydik bunu begenmezdin dedi ve pek memnun kalmadı. Bilemiyorummm
Arkadaşın zorlamasıyla izledim, çok kötü bir çocuk filmi. Marvel filmlerini oldum olası sevemedim zaten
Serinin ikinci filmibana basit ve saçma geldi. Bilmem 3 izler miyim
Ve bu arada internete çok hızlı düştüğü halde böyle bir hasılat.
Evet izledim son anı duygulandırdı unutmicaz seni siyah uzaylı 🫡🥲
Filmin varlığından bile yeni haberim oldu. Hemen izlemeliyim
Evet harikaydı izlemeyen varsa ilk serisinden itibaren izlemeli.
Hayır maalesef
Gitmeyi çok istiyorum ama benim kankalar cahil oldugu için sinema sevmiyorlar
Netten izledim güzeldi özellikle at sahnesi baya iyidi
küçük kardesimle izledim , güzeldi bence 😀
guzl filim de henuz vamit bulamadim
Bunlar film falan değil , saçma rüyalar
İzledim benim için güzeldi sonu dışında
Ben izlemedim hasılatta payım yok😅
Henüz izlemedim
Henüz izlemedim
Henüz izlemedim
Biri izledim diye hatırlıyorum
İzlemedim ama tom hardy için izlenir
Güzel seriydi devamı gelir
Daha izlemedim izlemeyi düşünüyorum ama
Milyarlarca olanı var
Venom ölüyor
Evet izledim ve sevdim
3 ne zaman cikti
Evet severim
İzlemeliyim
Hayır
hayır izlemedim
İzledim
İzledim ama okadar da iyi değildi bence
Film kötü bitti be
Hayur
İzlemedim.
İzlemedim
Gereksiz film
İlk filmi izledim
Hayır
Bitmesi üzdü
hayır izlemedim
Cok kotu izlemeyin bence
Çok güzel bir film 3 film de izledim
Saçma sapan bir film
izlemedim ya çok merak ediyorum ama
@Kvothe_22 sağol tek başına gidebilirsin
İzlemedim
Hayır özlemedim
kimi özlemedninnn
Daha izlemedim
Hayir
İzlemedim
İzlemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?