Bu diziler neden güzelken bozuluyorlar?

Kızılcık şerbeti başından beri beni saran bir diziydi özellikle doğanın Fatih’ten kurtulup giray ile evlenmesi güzeldi ama mesela giray neden evlenip doğayı aldattı neden mesela ya da görkemin başlarda güçlü bir kadın gibi olması ama fatihe yalvarması falanda saçma hele fatihin yaptıklrı aman aman dizi iyice bozuldu

Bu diziler neden güzelken bozuluyorlar?
Cevapla