Çok Geç İzlediğiniz Ve Buna Pişman Olduğunuz Dizi?

Benim için prison break oldu bu. Hep izlemedim nedense yani özellikle breaking Bad le falan çok karşılaştıran vardı da imdb ye bakınca diyorsun biri 9.5 diğeri 8 küsür işte dedim yani insanlar kafayı yemiş diye içimden ve izlemekten kaçtım denebilir hep. Bu arada ilk sezonu gerçekten muhteşem ötesiymiş yani belki iki sezon sürse imdb puanı 9.2 falan bile olurdu.
Çok Geç İzlediğiniz Ve Buna Pişman Olduğunuz Dizi?
Cevapla