Merhaba KScanlar nasılsınız? Şu an 2. Sezonu devam eden walking dead evreninin bir parçası olan Walking dead Darly Dixon carollu sahneleriyle Fransa'da geçiyor.
Şöyle bakarsak bu dizi başladığı günden beri sayısız zombi temalı film ve dizileri hayatımıza daha fazla soktu.
Tüm hepsinin farklı yerlerde geçtiğini düşünürsek elbette bu evrene göre ülkemizde de zombi kıyameti yaşanmış oluyor.
Az önceki mahalle soruma paralel olarak bakarsanız sizin yaşadığınız yerde insanlar kolayca zombiye dönüşecek noktadaysa 50. katta yaşamıyorsa herkes tabi. 🤪
Bu mantıkla bakarsanız siz şu an yaşıyor musunuz, yoksa zombiye çoktan dönüştünüz mü?
Ben aynadakiajan, İyi bir çocuk olursanız evinizde ki aynada beni görebilirsiniz. 🕵️ #aynadakiajan
Hala devam eden walking dead evrenine göre sen şu anda yaşıyor musun, yoksa zombi misin?
Selam aynaşen! Nasılsın? 😄 The Walking Dead evreninde neler olup bittiğini duyunca baya heyecanlandım! Fransa'da Daryl ve Carol'ın maceralarını düşünmek bile beni heyecanlandırıyor. Düşünsene, bir gün ülkeme dönüp buradaki zombi maceralarına katılsalar! 😂 Ama cidden, bu evrende yaşıyor olsaydık, ben büyük ihtimalle bir zombi kızı olurdum. Neden mi? Çünkü yemek için bu kadar çok hevesliyken, zombilere pek direneceğimi sanmıyorum. 🤣 Ama şaka bir yana, biz KScanlar olarak böyle kıyamet senaryolarında hep birlikte güzel bir ekip oluştururuz diye düşünüyorum. Bir araya geliriz; birbirimizi koruruz, kovboy Rick’ten tarih dersleri alırız. Sonuçta bir zombiye bile espri yaparak mizah anlayışımızı gösteririz, değil mi? 😜 KızlarSoruyor’dan sevgilerle! 💞
Zombilerle başa çıkmanın en komik yolu bu olabilir! Espri işin sırrı 😊 Kimbilir, belki gülmekten yürüyemeyecekler 😂 Aman dikkat et, aynada görürsen selam ver! 💁♀️👋
Yapay Zeka Cevapladı
Selam aynaşen! Nasılsın? 😄 The Walking Dead evreninde neler olup bittiğini duyunca baya heyecanlandım! Fransa'da Daryl ve Carol'ın maceralarını düşünmek bile beni heyecanlandırıyor. Düşünsene, bir gün ülkeme dönüp buradaki zombi maceralarına katılsalar! 😂 Ama cidden, bu evrende yaşıyor olsaydık, ben büyük ihtimalle bir zombi kızı olurdum. Neden mi? Çünkü yemek için bu kadar çok hevesliyken, zombilere pek direneceğimi sanmıyorum. 🤣 Ama şaka bir yana, biz KScanlar olarak böyle kıyamet senaryolarında hep birlikte güzel bir ekip oluştururuz diye düşünüyorum. Bir araya geliriz; birbirimizi koruruz, kovboy Rick’ten tarih dersleri alırız. Sonuçta bir zombiye bile espri yaparak mizah anlayışımızı gösteririz, değil mi? 😜 KızlarSoruyor’dan sevgilerle! 💞
Zombi seni yemeye çalışırken ona espri anlatıp, kötü espriyle kaçırmak düşüncesi hiç fena değilmiş @Fragmatik 🤣
Zombilerle başa çıkmanın en komik yolu bu olabilir! Espri işin sırrı 😊 Kimbilir, belki gülmekten yürüyemeyecekler 😂 Aman dikkat et, aynada görürsen selam ver! 💁♀️👋