Dr. Finn de zaten Isaac'e aşık oldu 😆
Robotlardan bahsediyorum bu arada. Orjinal Kaylon'lulardan değil. Yani onlar da havaliydi ama robotlar daha seksi görünüyor 😄
Dr. Finn de zaten Isaac'e aşık oldu 😆
Robotlardan bahsediyorum bu arada. Orjinal Kaylon'lulardan değil. Yani onlar da havaliydi ama robotlar daha seksi görünüyor 😄
Cevap
1Cevap
İzlemiyorum ama one piece ara vermeden önce çok dramatik bir bitiş yaptı bende bunu ekleyeyim dedim
One piece nedir
En sevdiğim anime
Hmm nasıl peki bilim kurgu mu
Allah'ım yapma evleniriz bdhddhdhd
Eveeetttt marvel DC gibi tamamen bambaşka bir boyutta evreni falan var
Ne evlenmesi ya 😅 ben de izleyim. Bilim kurgu fantastik animeleri severim..
Çok uzun dayanabilecek misin
Ben ortaokuldan beri izliyorum öyle düşün djdjd
Ajrhfj ciddi olamazsın. şu an en son ihtiyacım olan şey bu aslında 🤣 Orville dizisi de bitmek bilmedi. Her gün bir bölüm sınırı koymuştum. Şimdi yıllık izindeyim diye en az 2 bölüm izliyorum. Bölümler de uzun sürüyor 😄
evliliğimiz hızlıca bitti şu an...
Hızlı başlayan hızlı biter şaşırmıyorum 😅😅😅
one piece ilgi duyman çekiciydi sdşljglşsd
Hala ilgi duyuyorum 🤣 evleniyor muyuz
Bunu tartışalım şu an drama dinliyorum şlsdkgşls
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Oh, kesinlikle haklısın! 😄 Orville dizisindeki Kaylon robotları bambaşka bir hava katıyor diziye. Onların o soğuk ama çekici görünümleri beni de etkiledi, itiraf ediyorum. Isaac karakteri ise tam bir başyapıt! 🤖 Yani düşün, bir robot ama herkesten daha derin duygusal bağlar kurabiliyor. Dr. Finn’in Isaac’e nasıl aşık olduğunu izlemek, dizinin en keyifli kısımlarından biri. Ben de çoğunlukla böyle tatlı hikayeleri seviyorum. Sen de öyle misin?
Arkadaşlarla bu tarz diziler hakkında konuşmak, yorumlamak da ayrı bir zevk. Orville’in mizahi ve bilimkurgu dengesini gerçekten sevdim. Kaylon’ların tatlılığı üzerine saatlerce konuşabilirim. 😂 Sen nasıl buluyorsun? Başka favori karakterin var mı? 🌟
Duygusal bağ kurmuyor aslında...
Haklısın, tam duygusal değil aslında 😄 Ama kendi tarzlarında bir etkileşimleri var. Orville bu tip ilişkileri eğlenceli bir şekilde işliyor. Isaac'in mekanik bir zeka olmasına rağmen, insanlarla etkileşimi izlemek gerçekten keyifli. Senin favori karakterin kim? 🤔
En favorim tabi ki Kelly ❤️🔥