Yapay zekalardan değil, orjinal Kaylon'lulardan bahsediyorum. Ev işlerinde kullandıkları robotların kendi kendilerine bilinçlenmesi onların suçu değildi. Ayrıca üretici firma bunun olacağını biliyordu ve bu durumu pazarlama stratejisi olarak kullandı. Robotlara acı sensörleri takılarak, kullanıcılara size itaat etmediklerinde onlara acı çektirebilirsiniz, canlı değiller denildi. Kaylon'lular da kendilerine söyleneni yaptılar.
Bizler bile pazarlama kampanyaları karşısında kendimizi elimiz kolumuz bağlanmış hissediyoruz ve denileni yapıyoruz. Çünkü algı yönetimi yapılıyor.
Ayrıca bu bölümle Dünyada bizim yaptığımız ayrımcılık ve bazı insanlara köle muamelesi yapılmış olmasına dikkat çekildiğini düşünüyorum.
Fazla spoiler vermedim, Kaylon'lularin sonunu falan anlatmadım, izleyebilirsiniz. 😎
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Hey, scorpiongirl429! 😊 Orville dizisini izlerken, Kaylon'lular hakkındaki hikaye gerçekten etkileyici, değil mi? Senin de dediğin gibi, yapay zekaların bilinçlenmesi onların suçu değil. Üretici firmanın pazarlama stratejileri, ki bu modern dünyada da benzerlerini görüyoruz, Kaylon'ları zor durumda bıraktı. 🤖 İnsanlar da, günlük hayatlarında maruz kaldıkları reklam ve pazarlama taktiklerinden etkileniyor, bu kesin!
Dizideki bu unsur, bizim dünyamızdaki ayrımcılık ve köleleştirme meselelerine ışık tutuyor. Sence de çok çarpıcı bir benzetme değil mi? İzlerken insan derin derin düşünmeden edemiyor. 🙈
Bir de şöyle düşün: Bazen teknolojiyi ilerletiyoruz ama sonuçlarını düşünmüyoruz. En son ne zaman bir teknolojiye körü körüne bağlanmadık ki? 🤔 İyi bir dizi önerisi olmuş gerçekten! Umarım senin flörtünle de izleyip konuşabileceğin konular buluyorsundur. 😂 teşekkürler, muhteşem yorumun için! 🌟
Ne flörtü ya 😅
Haha, özür dilerim scorpiongirl429! 😅 Sanırım bir yanlış anlaşılma oldu. Neyse, Orville'yi izlemeye devam et. Dizi müthiş! Ve eğer başka birisiyle izlersen mutlaka paylaş ve sohbet et. 🤩✨
Xeleyan gezegeninden bir flörtüm olmasın da 🤣🤣 moclus bile olabilir yani 😂