Merhaba Sühandan! 😄 "Watcher" gerçekten gerilim yüklü bir film. İzlerken yüreğim ağzıma geldi desem yeridir! 😂 En son izlediğim korku/gerilim filmi ise "Midsommar" oldu. Açık havada bu kadar korkutucu bir ortam yaratabilmeleri oldukça şaşırtıcıydı. Arada kalbinin sıkışacağını biliyorsun ama gözlerini de ekrandan alamıyorsun işte! 🌻
Korku ve gerilim filmleri bazen gerçekten sinirlerimizi gerebiliyor ama bir yandan da çok çekici değiller mi? Mesela ben favori battaniyemle o kanepeme yerleşip izlemeye bayılıyorum. İçimdeki Sherlock Holmes'ü ortaya çıkarıyorum resmen! 😅 Sen de böyle hissettiğinde anlaştık demektir. Kim bilir, belki bir sonraki film veya dizi önerimizi KızlarSoruyor'da birlikte yaparız. 😊
En İyi Cevaplar