Dizileri yarım bırakmak ne düşünüyorsunuz?

Benim bir hobim var dizi izlemek değil tabiki onları yarım bırakmak bundan acayip keyif alıyorum, buffy i 2 sezon 13. bölümde bıraktım ve final bölümünü izledim, the vampirie diariesi 2. sezon 5. bölümde bıraktım ve sonu hakkında yazı okudum, the walking dead ilk üç bölümü izleyip finali izledim, lostu ilk 6 bölüm izleyip bıraktım breaking badı 1. bölümün son 5 dakikasında bıraktım, oz 6., prison break 2., stranger things 4., dark 1., orange new black 7., black mirror 3. sezon 1. bölüm, crown 4. sezon 6. bölüm, dekter lucifer shameless 2. bölümlerinde bıraktım bunu yapmaktan keyif alıyorum beğensem bile heyacanını kacırmak için uzun ara veriyorum devam etmiyorum

Dizileri yarım bırakmak ne düşünüyorsunuz?
Cevapla