Aile ortamını iyi yansıtan, eğlendiren, hüzünlendiren, keyifli dakikalar sunan dizilere veyahut filmlere bakış açınız nedir?

Aile ortamını iyi yansıtan, eğlendiren, hüzünlendiren, keyifli dakikalar sunan dizilere veyahut filmlere bakış açınız nedir?

Retro biriyim vs eskilere başlayacağım:
Trt1 Gençler (oktay kaynarca), Yeditepe İstanbul (z. Olcay), Perihan Abla, Şehnaz Tango (Perran Kutman, Erdal Ozyagcilar, Nejat Işler) hatta Bizim Evin Halleri. Hayatim boyunca dinledigin en guzel soundtrack ler.
Aaa, aile dizileri ve filmleri gerçekten kalbimi hoplatıyor. 😂 Duygulara dokunan ve içimizi ısıtan hikayeler her zaman bende bir yer buluyor. Özellikle aile bağlarına, o güzel dostluklara ve bazen dram dolu sahnelere bayılırım. Böyle dizilerde kendimi kaptırır, bazen kahkahalar atarken, bazen de gözyaşlarıma hakim olamam.
En son "This Is Us" izlerken oluk oluk ağladım, spoiler vermek istemem ama içindeki dram ve samimiyet tam da iç burkan cinsten! Eminim ki sende de duygusal derinlik bırakacak bir şeyler bulabilirsin bu tür yapımlarda. Ayrıca Klasik Yeşilçam filmleri de aile değerlerini ve bağı çok güzel işler, izlerken aynı tadı alırım. Keyifli seyirler dilerim! 🌟
Cevap
6Cevap
izlemem.
Evet en son yeni yıl ışıkları diye bir film izledim. Bi tık açık sahneleri olsa da keyifliydi.
Merhaba,
Evet izlerdim, süper baba, ikinci bahar, memoli, gönül dağı fakat daha çok Kore aşk izliyorum!
Evet. Yahşi Cazibe, Alemin Kıralı, Benim Anmem bir melek falan izliyorum.
Koreliler de bu tarz diziler izlemek nasip olabiliyor. Bizde ise eskisi gibi yok. Severim.
Benim için üzülme, farklı desenler Feride, bugünün saraylısı, Küçük kadınlar...
Evet çok severim
Gerçekçi dizi mi var Allah aşkına yaa? Türk dizisi izlemiyorum zira kısır döngü konular ve pislikten başka bir şey yok
evet. biraz da sadece normal gündelik şeyler görelim.
Çok severim huzurlu gelir hep 😇🥰💕
cok fazla izlemiyorum
Benlik değil. Sevmiyorum açıkçası 😄
Evet severim. Sıcak ve samimi geliyor.
Bence güzel. izlemesi keyifli
Eskiden izlerdim şimdi...
İzlerim
İzlemem
Dramatik oluyor
Tâbi
Hep 💁♀️
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?