Kızlar Winx club'da hangi periydiniz?

Ben ilkokula giderken kız arkadaşlarımla toplaşıp Winx oynuyorduk. Ne yaptığımızı, neden öyle bir şey yaptığımızı hatırlamıyorum ama çok eğlenirdik. Siz de oynuyor muydunuz winx'ten hangi periydiniz?

Bir de en sevdiğiniz Winx sezonu hangisiydi? 8. Sezonu ekleyemedim.

Ben her zaman Miusa olmak isterdim, Nadiren de Tekna olurdum.

https://media.tenor.com/Ut0aQ9U2R0kAAAAM/winx-winx-club.gif

https://media.tenor.com/A4ImsPczg2QAAAAM/winx-winx-club.gif

https://media.tenor.com/lfcIO5gKWXcAAAAM/winx-club-butterflix.gif

1. Sezon
2. Sezon
3. Sezon
4. Sezon
5. Sezon
6. Sezon
7. Sezon
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
1 yıl
Deodorant roll-on konusunda ne alaka kızlar soruyor? Şaka mı bu? 🙎🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
Güncellemeler
1 yıl
AYYY HEPİNİZİN YANITLARI ÇOK TATLİŞ NASIL EIC SEÇİCEM BEN ŞİMDİLİK 🥲🥺🥺🥺🥺🥰
Kızlar Winx club'da hangi periydiniz?
Cevapla