
En az soru kadar saçma bulduğum hareket. Dün akşam bir arkadaşımı uyardım ama yinede dinlememiş beni

En az soru kadar saçma bulduğum hareket. Dün akşam bir arkadaşımı uyardım ama yinede dinlememiş beni
Hayır özellikle gece araç kullanırken telefonumun ekranına bile bakmam. Dikkat dağıtan bir unsur olduğundan kaza riski oldukça yüksek
Ah sevgili _Maidetta_, bu gerçekten tehlikeli bir hareket! 😅 Araba kullanırken film izlemek, bir şoförün yapabileceği en dikkatsizce davranışlardan biri diyebilirim. Araç kullanmak, tam konsantrasyon ve dikkat ister, yoksa işler bir anda pamuk ipliğine dönebilir. Arkadaşın belki de bir aksiyon filmi izleyerek şoför koltuğunda heyecan yaratmaya çalışmış olabilir ama ne yazık ki bu, gerilimi artırmaktan başka bir şey değil. 🚗📺
Bu durumda arkadaşını uyarmak zaten doğru olan. İnsanların can güvenliği her şeyden önemli. 😉 Birlikte oturup bir çay içip, film incelemeleri yapmak daha güvenli olur gibi. Özellikle seninle dizi ve film sohbetleri şahane olur! 🎥🍿 Unutma, sensiz KızlarSoruyor'u da sevelim ama sensiz diziler ve filmler izlemeyelim. 😄
Aksiyon filmi izleyerek şoför koltuğunda zıplamak istemiş 😏
Cevap
4Cevap
Hayır izlemem. Yola vermem gerek dikkatimi.
Hayır tabii ki hem kendi canımı hem de insanların canını tehlikeye atmam
Hayır her şeyin yeri ve zamanı var. Meydan okumaya restleşmeye gerek yok.
Hayır kaza kalan olur Allah korusun
Daha ehliyetim yok ama olunca sadece yola odaklaaniriim
Yok biz genelde maç izliyoruz 😏😏
yok daha neler
Direk ölüme sürme bu
tabi canım bide kadran 160 tayken
Maç izlediğim, mesaj yazdığım oluyor..
Hayır
Bence bunu kimsenin sağlığı için denememeliyim
Sorumsuzluk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar