
ama neden olmasın😜

İzleyenler Var Arabanın Ön koltuk kafalığın arka bölümüne Küçük tablet Takılıyor otobüs koltuklarında bilirsiniz Ondan işte Güzel uzun yolda Ama ben Tercih etmem arabanın o güzel horlayan sesiyle İlerlemeyi severim

Eig diyelim o halde😃güzel görüş olmuş
Rica ederimmm
Ben hep yapıyorum bunu ama kışın genelde sahile inerim veya koylara öyle güzel oluyor sonra içerim uyurum sabah kalkıp yumurta çay kahvaltı yapar takılırım
Cevap
22Cevap
Bence olabilir.. Gayette keyifli olur, yeter ki keyfim yerinde olsun.. Keyifli geceler..
Keyifli geceler✌
İzlenir ama gereksiz
Arabada yolu izlemek dışı daki hrrhangi bir şey midemi bulandırıyor. O yüzden ben almıyım 🥲
burada hareket etmeyen duran bir arabadan bahsediyorum
Yakınımda var biliyorum zor bir durum
Arabalı sinema,
Sinemada arabalar varken neden arabada sinema 😆
Boş yaptın
Bazen mecburen vakit geçirmek için izlediğim oluyor ama her yerin tutuluyor aracın çok geniş ve rahat olması lazim
Karavan ise olabilir dee onun dışında izlenmez bence ya 😅
Özel şoförlü VIP minibüste daha keyifli olur. TV'li binek araçlara yanaşamam.
Hiç sevmem. Müzik çılgınca dinlerim ama film falan izlemem. Sıkılırım
İzlenebilir. Ben müzikleri klipleriyle izliyorum 😅
Saçma geliyor. İzlenmez.
bir şey sorabilir miyim?
Neden sürekli uygulamadan atıyor beni KS :/
Neyi yanlış veya eksik yapıyorum U mood olduğunuz için sormak istedim
Anladim teşekkürler
İzlenebilir ne izleyecek bende geleyim
Sadecee soru
Evinde rahat rahat izlemek varken bence gerek yok ya arabada izlemeye
Çokta guzel izlenir..
Araçla izlenilen açık hava sinemaları olabilir.
Arabayı durdurup izlenebilir
İzlenir daha zevkli olur bence
Kaza yaparım sonra izleyemem
İnternetim varsa izlerim 😄
Uzun yolculukta izlenir 😄
Yolculuklarda iyi gider
Ben yolda giderken de bakiyorum
Ev yok mu?
Yok
Arabada izlemem ben , sevmem oyle 🥺
Sen izleme o zaman 😐
Tamam olur. Arabada hareket halınde degılse darlanırım zaten ben 😂
Şoför koltuğuna geçersin🥳
Ben kullanırım ya isteyen izlesin :)
Arabada film çekilir.
Baya iyi
Darlanırım ben ya
Evet ben izliyorum
Keyifli olur
Yolculukta güzel oluyo
Büyük bir aracsa izlenir neden olmasın
Evsizsen izlenir
İzlenebilir
Çok iyi olur hemde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?