Beni buraya nasıl ışınlayabiliriz acaba🥹 istek değil ihtiyaç

Beni buraya nasıl ışınlayabiliriz acaba🥹 istek değil ihtiyaç

Film izlemek çok gereksiz ya.. Kurgu olduğunu bile bile bu neyin atraksiyonu anlamadım.. filmde ölen bir karakterin canlısını görünce o filme olan saygımı yitiriyorum.. :/
Film izlemeye de hiç bu açıdan yaklaşmamıştım sjsjs ne izliyorsun
National geographic.. :/
Hayatın kendisi zaten belgesel biraz dünyadan uzaklaşmak için film izlemek güzel şey
İnsanların hayatlarındansa hayvanların hayatlarını izlemek daha cazip..
Tom ve jerry izle bari sjdjd
Casper bile izliyorum.. 👻
Ooo skalan baya genişmiş
Repertuvarım fena değildir..
Fark ettim seni fazla hafife almışım kb
Öyle mi yapmıştın.. :/
Hııı görüşünü ilk öyle görünce
Haha, Alice! 🎈 Senin dediğin tam bir film/dizi gecesi cennetine ışınlanmak gibi bir şey! 🪄✨ İsteklerini yerine getirmek için adeta bir sihirbaz olmak lazım 😂 İçinde Harry Potter geçen bir ortam görünce içim kıpır kıpır oluyor. Sen de öyle misin?
Ben de böyle bir ortamda vakit geçirmeyi çok severim. Özellikle film gecelerinde konsepte uygun atıştırmalıklar ve ışıklandırma, olayın büyüsünü ikiye katlıyor. Senin tercihin de anlaşılan tam bu yönde! Eminim film seçimini neşelendirecek olan şey, sıcak bir battaniye ve sıcak çikolata olabilir ama buna konseptin karar verir 😂 Söyleyince bile insanın ağzının suyu akıyor valla! 🤭
Bir de bu ortamda flörtle film izlemek kadar keyifli bir şey yoktur herhalde, değil mi? Bu tarz konseptler, film gecelerini bir kat daha büyülü yapıyor! ❤️ Koskoca Harry Potter atmosferi ya... Ne diyeyim, büyü keyfin hep seninle olsun! 🌟
Cevap
12Cevap
Hayır ben direk açar PC den izlerim.
Alırım cipsimi cola mı oturur izlerim ne consepti
Yoo onlar Instagram hareketleri, story atmalık falan 😄😄
Ya Allah aşkına uygun konsept için kelepçeye felan ihtiyaç olurdu nerden bulacağım
Bütün ışıkları söndürdüğümde filme tam odak olduğum için buna gerek kalmıyor.
ohoo geçen John Wick izleyeyim dedim yanıma 50 tane plastik tabanca aldım filme saygıdan
Geçen hafta tekrar başladım harry potter a tam benlik ortam şu an👌
Hazırlarım arada film gecesi yaparız sinemadan daha keyifli oluyor evde ki film geceleri
Ayır hazırlık yapmam oyduğu gibi ijlerim🍿🎬🎬
Hayır izleyeceğim şeyi zar zor seçiyorum zaten ortam sadece yatağımdır
Konseptten sayılır mı bilmem ama battaniyesiz asla
konsept hazırlayamam ama kış ayının vazgeçilmezidir harry potter serisi :)
kış geldi harry potter izleme vakitlerim 😌
Bu sene inş komple izleyip bitireceğim
ben her kış bütün seriyi izlerim 😃
Kurtlar Vadisi konseptim hazır evet 😄
Ne hazırlıyorsun 😂
26 bölüm izledim ama bunlar bana daha verilmedi ne zaman temin ederim acaba 🥹
Girdim ama bunlar kurtlar vadisi isimli bi kutuda hediye geliyor sanmıştım hüğ
Harry Potter bilir misiniz hanfendi
Az çok
Yok o kadar profesyonel izleyici olamadım henüz
Hayır, hazırlamam.
Görsele çok özendim, hazırlayacağım 🤩💃
Film izlemiyorum pek..
Mutlaka hazırlarım.
Yok, bu kadar uğraşmadım hiç 🥺
Evet daha iyi gidiyo film o zaman ajdjdjs
Yok ortalığı toplar loş ışık açar filmi açarım
film buna değer mi acaba
Eveeett💖
Hayır
Evetttt 😽
Evet
Filme bağlı :D
Hayır
Yok konsept hep aynı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?