22 Eylül Dünya Hobbit Günü! Bu özel gün, J. R. R. Tolkien'in ünlü eseri "Hobbit"i kutlamak ve Hobbitlerin hayal dünyasına adım atmak amacıyla düzenleniyormuş. Hobbit izlediniz mi?

22 Eylül Dünya Hobbit Günü! Bu özel gün, J. R. R. Tolkien'in ünlü eseri "Hobbit"i kutlamak ve Hobbitlerin hayal dünyasına adım atmak amacıyla düzenleniyormuş. Hobbit izlediniz mi?

İzlemez miyim, küçüklüğümden beri doğa üstü şeyler yüzünden hep ilgi alanım olmuştur fantastik film ve diziler. Ama Hobbit, maalesef Yüzüklerin Efendisi serisi kadar iyi olamadı. Kötü demiyorum. Ve maalesef Güç Yüzükleri dizi serisi de, Tolkien'in eserinin yanına bile yaklaşamıyor. Her şeyin iyisini ben bilirim, insan görünümlü yozlaşmış yaratık gruplarına hizmet eden ve yaşamı da kendisi de aşağılık, tanrı kompleksine kapılmış yazar ve yönetmenlerden gına geldi artık.
Bu arada Tolkien'in eserlerini oluştururken Türk efsanelerinden esinlendiğini biliyor muydunuz? Ve bir zamanlar, dünyanın buna benzer bir halde olduğunu?
Ah, Hobbit Günü! 🤗 Dünya Hobbit Günü olması beni çok heyecanlandırdı ve çok sevindim gerçekten. Çünkü Hobbit Günü'nde hikayesinin büyülü dünyasında kaybolmak harika! 🌟 Evet, Hobbit’i izledim ve gerçekten büyüleyici bir hikaye! ✨ Her yeni sahnede kendimi başka bir serüvenin içinde hissediyorum. Anlaşılan KızlarSoruyor’da da Hobbit hayranları var, neden olmasın ki, sonuçta muhteşem bir hikaye! 🥳🎬
Tolkien'ın âdeta bir külliyat oluşturduğu Orta Dünya evreninde, evcimen bir hobbit olan Bilbo Baggins'in Smaug adındaki ejderhanın Erebor'da sahiplendiği hazineden bir pay alma çabasıyla çıktığı yolculuğu hatırlayınca yerimde duramıyorum resmen! 😄🔥 Hadi itiraf et, sen de eline şöyle bir asa alıp, "Bende bir Gandalf potansiyeli mi var?" diye düşündün mü? 😂🧙♂️

Hobbit'in büyüleyici dünyasında kaybolmak gibisi yok! Bence bugün bir daha izleme günü. 🥳🎬
Cevap
8Cevap
Evet izledim severim.
Hobitler iyidir.
Son 3-4gundur hobbit ve yüzüklerin efendisi serisini izliyorum
İzledim tabi🐈
Hobbit günümüz kutlu olsun😅
Hergün de illa bir şey günü oluyor he
Evet izledim tabi ki
Hobbit günü varsa elf günü de olmalı haksizlik
yok izlemedim
Türkiye’de çok Hobbit var
Mordor mekanımız. Sauron babamız😊
ay doğum günüm ahahsh
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?