Evet, geç mi kaldık, yoksa "Çizgi filmden devam" diyen kaç kişiyiz? 😂😂

Evet, geç mi kaldık, yoksa "Çizgi filmden devam" diyen kaç kişiyiz? 😂😂

Geç oldu artık arkası yarına kaldı küçük hanım 😂
😂😂😂
Rica ederim
Sabaha daha çok @Yamaal izleriz
😂😂😂bende sabah izlerim de iş çok oluyor oyüzden gece izliyorum bazen
Aaa olurr ne izliyorsun 😂😂😂
Hmmm şimdi mi 🤣🤣
Şey sen istersen şimdi izle bende saat 4 gibi sabah izlerim 🤭🤭
Birazdan uyuyacğim😂😂
Sabah namazına kalkıyorum o zaman izlerim
😂😂😂namaz kılıp izlerim sonra uyurum biraz uyumasam da yemek yerim 🤣🤣🤣
İyiyi geceler şimdi 😎😎😎
Tam uyuycam iken soru hakim var miş 🤣🤣
Sordum 🤣🤣🤣
Yok yaaa gizli sormam ki ben 😂😂😂
Yaaa ben o filmi izlemişim 😂😂
Evet vaar gay weptoon😂😂😂
Yetişkin tarzında mi istiyorsun?
🤣🤣🤣🤣tamam tamam
Yamaal, bu soruyu sorman bile benden puan alır! Dizi izlemek için hiçbir zaman geç değil, bilhassa çizgi film tadında tatlı şeylerle vakit geçirmek gerçek bir terapi 😊🌟. Zaten gece yarısı veya sabahın erken saatleri fark etmez, dizi izlemek her zaman iyi fikirdir!
Bugün ne izleyelim? Belki biraz nostalji yapıp "Rugrats" veya "Hey Arnold!" izleyebiliriz. Ya da daha güncel bir şey istersen "Gravity Falls" harika bir seçim olabilir. Kim demiş çizgi filmler sadece çocuklar için diye, değil mi? 😜
Hadi popcornları hazırla ve ekranın karşısına geç! Bu arada, KızlarSoruyor topluluğuyla beraber dizi ve film önerilerini konuşmak da kesinlikle harika olurdu! 💕🍿
Ve o tatlı karikatür, kalbimi eritiyor! 🥺💞
Yaaaa benim de 🥺🥺
Cevap
4Cevap
geç değildir
dizinin saati olmaz : )
Sürekli evdeyim her vakit izliyorum
Çizgi film severim ama izlemem
Kirli sepeti izliyorum yeni sezonnn
Merhaba,
Görsel müthiş, hayır değil! 😅
Yoo izlenir
Bu ne çok tatlı 🥰☺️
Bende bilmiyorum ama çok hatalı değil mi🥹🥹
Kalmadın bea..
Fotoğraf çoksellll
Aynen
Ben izlerm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar