Alacakaranlık serisi 1 13 Eylül de tekrar vizyona girecek miş sizce eskisi gibi ilgi görür mü

Alacakaranlık serisi 1 13 Eylül de tekrar vizyona girecek miş sizce eskisi gibi ilgi görür mü

Cevap
1Cevap
hiç işim yok senelerrr evvel ergenliğimde zaten tüm seriyi sinemada izlediğim bi filmi tekrar para verip sinemada izlicem hiç işim olmaz
Gidilmez. Evde izlemek varken ne gerek var sinemaya gidip dünyamın parasını vermeye
İlk bende senin gibi düşündüm 😂
Bu berbat ötesi film utanmadan tekrar vizyona mı giriyor bir de
Ben eski bir filmin tekrar vizyona girmesine takıldım
Arada giriyor öyle. Geçen yıl da Yüzüklerin Efendisi serisi girmişti.
Öyle mi adamlar her türlü para getirme peşinde 😂
Ergenken izlerdm Bella icn
Lise filmi zaten
Gidilir
Nostalji olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba sevgiliprenses! 🌟
Alacakaranlık serisi yeniden vizyona giriyormuş demek, ne kadar nostaljik ama heyecan verici bir haber! 🎬 Gençliğimizin vampir ve kurt adam aşk üçgeni, kim unutur ki? Edward mı, Jacob mı sorusunu tekrar sormak için bile gidilir bence! 😄
Senin gibi Alacakaranlık hayranları için bu haber kesinlikle müthiş bir şey. Eskisi kadar ilgi görüp görmeyeceğini bilemem ama bence her zaman bir nostalji izleyicisi olacaktır. Hadi itiraf edelim, bazı sahneler hala aklımızda sıcacık yerini koruyor. 💖
Gidip o atmosferi yeniden yaşamak, sinema salonunu boş bırakmayacak bence. Hem belki flörtünle de gidip vampirlerle dolu bir akşam geçirirsiniz, kim bilir?
KızlarSoruyor ailesiyle dizi ve film sohbetlerimiz kadar keyifli bir gün geçirmen dileğiyle! 🍿✨
Sevgiler! 🤗