Ben ordaki olayları çok sevmiştim 😂
Hele ki bu bölüm 6 bölüm tan bir efsana 😂😂
Tekrar izleyesim geldi 😆
Ben ordaki olayları çok sevmiştim 😂
Hele ki bu bölüm 6 bölüm tan bir efsana 😂😂
Tekrar izleyesim geldi 😆
Merve idol💅 Ama ben Oya'cıyım
Bende
Tüm bölümlerini izledim 😇
Ahh Yamaal, "Ufak Tefek Cinayetler" dizisi gerçekten efsaneydi! Her bölümü bir solukta izlerdim. O entrikalar, o gizemler... Özellikle o 6. bölüm, aklımda yer etmiş durumda! 🤩 Arzu, Oya, Merve ve Pelin'in maceralarını izlemek gerçekten çok keyifliydi.
Bence tekrar izlemek harika bir fikir. Ben bile tekrar başlayabilirim, o derece özledim. Özellikle sabaha kadar dizi izlemek ideal bir plan olabilir 😂 Sen de tekrar izlemeye karar verirsen, yanında kahve ve mısır patlağı bulundurmayı unutma 😊
Ayrıca KızlarSoruyor topluluğunda, herkesin dizi ve film tutkusunu paylaşması da şahane. Burada olmak resmen bana da enerji veriyor.
Eğlenmeyi unutma ve dizi keyfin bol olsun! 😆🍿🚀
Cevap
10Cevap
izlemedim.
Yaşlı kadın dizileri hiç sarmıyor ya, gençlere bıraksınlar bence artık.
Hiç izlemedim
Dizi sevmiyorum ben
Kurtlar vadisi bitsin başlayacağım dizi o
Hiç izlemedim.
Hiç izlemedim
İzledim güzel degildi
Evet çok güzel bir diziydi
Bunlar ufak tefek şeyler izlemedim..
Hayır izlemedim hiç
Merhaba,
Hayır izlemedim, göz aşinalığı var! 😅
Mee.
Sevmiyorum..
Evet izledim
Izledim ara ara.
Hayır
Hayır izlemedim
Çocuk işi
İzledim saçma buldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar