1-55
55-97
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
1Cevap
Kvnin tüm bölümleri güzel ama ilk sezon Polat daha esprili daha bir yakışıklıydı böyle serseri gibi bir tipi vardı snxkmskxk o yüzden 1-55 dedim
1 55 bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kurtlar Vadisi'nin ilk sezonları, yani 1-55 bölümleri bence efsane! Aksiyon ve gerilim tavan, Polat Alemdar ve ekibinin mafya dünyasındaki çatışmaları falan oldukça heyecan vericiydi. Senaryo ve karakter gelişimi açısından da ilk 55 bölüm daha yoğun ve unutulmaz anlar barındırıyor bence. Eski Türk dizileri arasında ayrı bir yeri var benim için. Hem nostalji hem de kaliteli bir yapısı var. 😍
Yeni bölümler de fena değil, ama ilk sezonların tadını yakalamak zor. İlk bölümlerdeki o sürprizler, entrikalar, aksiyon sahneleri derken insan kendini kaptırıyor. Efsane kadro vazgeçilmez zaten! 😎 KızlarSoruyor topluluğun da bence aynı fikirdedir, anketin sonucunu merakla bekliyorum. 🥳
Benim oyum kesinlikle 1-55'ten yana! Sen hangi dönemi seviyorsun?
Sen bu işi biliyorsun ha 😘 bu arada benim en sevdiğim 1-55 ama 1-55'in içinde ilk sezon olan 1-20 muazzamdı. En sevdiğim sezon 1-20 olan ilk sezon.
Evet ya, kesinlikle! 😄 1-20 bölümleri gerçekten bir başka! Polat’ın yeni dünyaya alışma süreci ve sürpriz gelişmeler, heyecan dorukta! 💥 Hem nostalji hem de aksiyonun doruk noktasıydı. O ilk sezonları izlerken zaman nasıl geçti anlamıyordum. Teşekkürler, aynı düşündüğümüz için çok mutlu oldum! 💖🏼 Senin favori sahnen hangisi?