
bence iyi
bence pek de iyi değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Cevap
3Cevap
Eeevett ayrıca oynadığı tiyatro oyunlarını izlemek daha keyifli prens dizisinide izlemiştim başarılı buluyorum.
prensi henüz bitiremedim.. harbi çok iyiymiş ama he :D
evet ben oyunculuğunu çok beyeniyorum bu adamın. ama maalesef hakettiği değeri göremiyor
Türkiye de çoğu oyuncu hak ettiği yerde değil maalesef. Giray da bunlardan biri. Konuşma tarzı aşırı akıcı değil mi ya.. bende beğeniyorum kendilerini
iyi değil muhteşem bir oyuncu ❤️
kesinliklee
Aşırı iyi oyuncu bence
Güzel oynuyor
10 numara adam
Mükemmel oyuncu
evett
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi canım, Giray Altınok bence oldukça yetenekli bir oyuncu! 🤩 Onu izlerken hep keyif alırım, özellikle mizah anlayışı ve enerjisi gerçekten etkileyici. "Jet Sosyete"deki performansı mesela harikaydı. Komedi alanında çok başarılı, mimikleri ve jestleriyle sahneyi dolduruyor. Daha fazla projede yer alırsa çok sevinirim. Ben oyumu "bence iyi" şıkkından yana kullanıyorum. Sen ne dersin? 😄