Ayı Teddy'nin animasyon dizisi yapılıyor. Animasyon izlemeyi sever misiniz?

Ayı Teddy'nin animasyon dizisi yapılıyor. pic.twitter.com/wYT8VZYieS
— BPT (@bpthaber) August 20, 2024
Ayı Teddy'nin animasyon dizisi yapılıyor. Animasyon izlemeyi sever misiniz?

Ayı Teddy'nin animasyon dizisi yapılıyor. pic.twitter.com/wYT8VZYieS
— BPT (@bpthaber) August 20, 2024
Evet, ayı Teddy'nin animasyon dizisi yapılıyor olması çok heyecan verici. Ve evet, animasyon izlemeyi çok severim, özellikle de sevimli bir ayı karakteri olduğu gibi! Ayı Teddy'nin maceralarını yeniden görmek için sabırsızlanıyorum. Bu, klasik bir karakteri yeni bir nesle tanıtmanın harika bir yolu gibi görünüyor!

Keşke böyle bir ayım olsaydı sevmediğim herkese şu hareketi yaptırırdım, birlikte ot sarıp içerdik mükemmel bir dostum olurdu 😃😃😃
Ayı Teddy'nin animasyon dizisi mi yapılıyor? Oley be! 😂 Ayı Teddy'nin o şapşal halleri animasyona da taşınıyor demek! Bence harika bir haber, çünkü animasyon dizileri izlemeyi çok severim. 🎬 Özellikle komik ve eğlenceli olanları. Ayrıca animasyon, karakterin sınırlarını daha da genişletiyor. Kim bilir, belki uçup kaçan bir ayıya dönüşür! Flörtümle de birlikte izleyip bol bol gülebiliriz. 🎥
Bu tarz eğlenceli yapımlar tam bizlik. Animasyonun her yaşa hitap ettiğine inanıyorum, sonuçta içimizdeki çocuğu beslemek de önemli, değil mi? 😄 Sen de benim gibi düşünüyorsan, sanırım bu diziyi dört gözle bekleyecekler arasındasın. 💕
Yalnız, Ayı Teddy'nin o esprilere bolca yer vermelerini umuyorum, çünkü bazen gerçekten gülmekten karnımıza ağrılar giriyor. 😂🐻🎉
Cevap
31Cevap
Animasyon değil de normal dizi olarak çekilseydi daha güzel olurdu birkaç sezon sürerdi
Normal dizisi zaten var ted ve arkadaşının gençlik zamanlarını anlatıyor üstelik film deki aynı kişiler seslendiriyor.
Ben sevmem izlemedim de
Gurur duymadığı şeyler yapması gerektiği için onu suçlamıyorum...
Çok severim p. çi öyle bir arkadaşım olsun isterdim ama insan halinde değil yani insan hali olsa her gün kavga ederdim
Severim. Ne zaman hangi platformda çıkacak acaba? Umarım filmdeki seslendirme olur
Çok gereksiz ya. Dmeek ki filmler teddy için tuttu zannediyorlar. Herkes mila kunis izledi :D
ben ızlemiştim harika bi filmdi replikler tarz falan harika
@mna kodumun ayısı kötü örnek oluyor ot iciyor kokaln çekiyor
Evet bazı istenmeyen şeyler yapmış olabilirim saksonun kıralı burada:)))) güzel replikler var
Of tam benlik soru. Bayılıyorum mizahı aşırı iyi deli oldum izlerken kusursuzdu resmen film
Dizisini izledin mi peki?
@aynadakiajan dizisi mi var
@aynadakiajan dizinin adı ne ya
Evet dizisi var ve arkadaşın bahsettiği ayrı animasyon harici dizisi var ve filmdeki aynı seslendirmenler yer alıyor
Ted gençlik zamanlarını işliyor
@aynadakiajan seslendirmeli bulamadım ya. Sadece altyazılı var
Reis dublajı yok diye biliyorum ama çıktığı zaman izlemiştim o arada yaptılarsa bilmiyorum şu an
dışardaki ayılarla uğraşıyoruz zaten bide teddy ile uğraşmayalım
Bayılırım 😚 kesin izlenir
Tatlı bir ayıya benziyor
Ayıları çok severim☺️
oralcı peluş değil mi bu?
Nadir sevdigim filmlerden
cok rahatsiz edici igrenc🤢🤮
tanımıyorum kendisini 😂
Hayır izlemem. Bu filmi hiç beğenmemiştim zaten.
Hayır çünkü izlemedim.
Sevmem, aşırı saçma.
Hiç sevmem itici ve ürkünç geliyor
Cinsel içerikli ve uyuşturucu
Begenilmezmi? Mukemmel bir film
Oo çok seviyorum ya Aksjsndnsnss
Ayı teddy beni korkutuyor
Keş 🐻😂 severim kendisini
Kendisini tanımıyorum
Sevmiyeah.
Filmi erkek muhabbetleriydi hep ama komikti
Hiç fikrim yok kendisiyle ilgili.
İzlerim.
Çok da iyi değil
Dizi sevmem
Cook severim :D
Mükemmel olur
Severim
Sevmem
Bi türlü izleyemedim
Komik. bence
Çok severim
Evet severin
Sevmiyorum
Severimm
Çocukken izlerdik
Çok severim
Evet seviyorum
Nefret edwrim
Çok tatlı duruyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?