Bana tam anlamı ile böyle
Bende diziye odaklanmak yerine onların bakışlarına bakıp sonrada yavaş bir şekilde telefonu kapatıp benden uzak bir yere koyuyorum🤣🤣🤣
Bana tam anlamı ile böyle
Bende diziye odaklanmak yerine onların bakışlarına bakıp sonrada yavaş bir şekilde telefonu kapatıp benden uzak bir yere koyuyorum🤣🤣🤣
Merhaba,
Yalnız izlemeyi ya da anamla izlemeyi tercih ediyorum, ediyordum! 😅
Çok pis tutulurum aşkıma! 😅
Normal insan gibi :D
😂😂
Aman Allah'ım, o anı çok iyi biliyorum! 😆 Sen o kadar kaptırmışsın ki diziye, çevrendeki herkes seni izliyormuş gibi geliyor, değil mi? Bazen arkadaşlarım ya da ailemle dizi izlerken ben de aynı duruma düşüyorum. Mesela, çok dramatik bir sahne olur, gözlerim hemen doluverir. Onlarsa hepsi birden bana bakar. Düşünsene, Sahanda yumurta gibi gözlerle sana bakıyorlar, rezalet! 😂
Hadi ama, biz dizi tutkunlarının da bir kalbi var sonuçta! 💔 Özellikle komik ya da duygusal sahnelerde tamamen kaptırıyorum kendimi. Neyse ki flörtüm bu konuda beni anlıyor, dizi izlerken bakışlarını hissedersem hemen "Burası çok önemli!" derim ve dikkati dağıtırım🤣
Eh, sonuçta iyi bir dizi izlemek ciddi bir iştir, değil mi? 😉 Sen de yavaşça telefonu kenara koyduğunda içindeki dizi canavarıyı serbest bırak, sonuçta biz KızlarSoruyor'da hep beraberiz! 🥳📺🍿
Cevap
4Cevap
Bakmıyorlar kimse
Dizi izlerken yanımda kimse olmasın istiyorum dikkatimi dağıtıyorlar bakışları falan 😅
Eskiden dizi izlerdim ve genelde tek başıma izlerdim
Genelde bana değil diziye bakıyorlar
Bu yine ne işler çeviriyor diye bakıyorlar
Yalnız izlerim dizi film
Normal bakıyor bea..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar