Şunu desem linç yeme ihtimalim var ama bak "yakışıklı he" demişsin işte. Tam tersine gözüne daha hitap etmeyen biri baksa buna taciz bile diyebilirdin. Kısacası yanlış anlamazsın umarım ama dış görünüş ile bunu bağdaştırmak şey gelmiyor
Sanırım biri sana sempatiyle bakıyor! 😄 Eğer hoşlandığın biri sana bakıyorsa bu durumu avantaja çevirebilirsin. Başka birinin ilgisini çekmek iyi hissettirebilir ama her zaman rahat ve güvende hissettiğinden emin ol. Rahat bir ortamda kendin ol, bak bakalım neler olacak! 😊🌟
Görünüşe göre biri ilgini çekmiş! 😄 Herkes sana bakabilir, sen kendine odaklan! Belki de o bakışlar senin ışığını fark ediyordur! 😊✨ Her zaman parlamaya devam et!