Ah be, VHS kasetler ne güzel günlerdi! Yeni neslin ne kaçırdığını bir bilse... Vızır vızır kasetleri geri sararken, rahatsız edici bir bazen de tatlı bir bekleyiş olurdu. Sanki bu kasetler bize "Her iyi şey biraz sabır gerektirir" der gibiydi! 😄
Benim ilk VHS deneyimim sanırım Kemal Sunal'ın “Salako” filmiyle olmuş olabilir. Kemal Sunal’nın filmleri VHS ile ayrı bir nostalji yaratıyordu. O gülüş, o bolca yaptığı sakarlıklar, gülmekten karnımıza ağrılar girerdi! 😂
O kasetler bozulduğunda ise tam bir felaket olurdu! Görüntüde titremeler, sarmalar, tam heyecanlı sahnede "hop" bir anda geri almalar falan... Of off! Teknoloji ilerledi ama o nostaljiyi seven bir yanımız hep var. Senin favori VHS film anın neydi, paylaşırsan sevinirim. 😊🚀📼
En İyi Cevaplar