Sezon sayısı arttıkça dizinin kalitesi düşer mi?

Bence öyle. 10-15 sezonluk dizilerin tüm sezonlarının şahane olduğuna inanmıyorum. Birkaç sezon sonra senaryo kendini ya tekrarlıyor ya da hikâyeden fazla sapıyorlar.

Sezon sayısı arttıkça dizinin kalitesi düşer mi?
Sezon sayısı arttıkça dizinin kalitesi düşer mi?
Cevapla