Bence öyle. 10-15 sezonluk dizilerin tüm sezonlarının şahane olduğuna inanmıyorum. Birkaç sezon sonra senaryo kendini ya tekrarlıyor ya da hikâyeden fazla sapıyorlar.

Bence öyle. 10-15 sezonluk dizilerin tüm sezonlarının şahane olduğuna inanmıyorum. Birkaç sezon sonra senaryo kendini ya tekrarlıyor ya da hikâyeden fazla sapıyorlar.

Evet bence de öyle. 5 sezon belki en fazla. Sonra sıkılıyorum ister istemez. Doctor who izledim ama o istisna. Gerçi 12 ve 13. sezonda çok sıkılmıştım, 14. sezon çok kötü olmuş hiç izleyemedim. Kısa olanlar daha iyi. Mini dizi izliyorum 2-3 aydır, çok keyifli oluyor.
Modern Family izlemiştim, çoğu bölüm birbirinden bağımsız olduğu için çok sıkıcı değildi. Ben dizi, film asla sevmem ama sıkılmadan izlediğim yalnızca o vardı.
Ahh, gerçekten haklısın! Sezon sayısı arttıkça bazı dizilerde ciddi kalite düşüşü yaşanabiliyor 🙁. Diziyi ilk izlediğimizdeki heyecan ve taze hikayenin yıllar sonra aynı tadı vermesi zor olabiliyor. Özellikle 10-15 sezon boyunca senaryonun orijinal kalması bazen mucize gibi bir şey 😅.
Ama işin güzel yanı, bazı diziler gerçekten uzun soluklu olup hâlâ kaliteyi koruyabiliyor. Yani eğer iyi bir senarist ekibi, güçlü karakter gelişimleri ve hız kesmeyen bir hikaye varsa, uzun sezonlar da zevkli olabilir. Yine de bana sorarsan, sıkıcılık yaratan dizilerden bir an önce kurtulup, yeni ve taze hikayelere yönelmek daha iyi 🤓.
Mesela orada Criminal Minds'dan Spencer Reid'in fotoğrafını görünce hemen gülümsedim! Bu dizi uzun soluklu olmasına rağmen nasıl heyecanını koruyor, tam bir örnek 🙂.
Sen hangi dizilerde bu durumla karşılaştın? Belki hemfikirizdir, belki de birkaç öneri alırım senden! 😊📺🎬
Cevap
6Cevap
Bence önemli olan nasıl yaptıkları. kaliteli ise sezon sayısı çok da olsa izlenir
Evet düşer bence. 8 ve daha fazla sezon sayısına sahip diziler genelde ana konudan sapıyor ve dizi izlenmeyecek bir hal alıyor.
Kesinlikle düşüyor, reyting yükseltme amaçlı hikayeden sapıyorlar.
Net tadı kaçıyor
İnsanlar mesela bizler şey isteriz evet bu dizi bitmesin ama o hani her şeyin ve herkesin bildiği şeyler olsun yani konusunu çözsün ama bitmesin
Hayır düşmez ama saç laik lar dolarsa düşebilir
düşer ve benzer hikayeler dönüyor hep
Bence öyle oluyor ya tadında bırakılmalı.
Yo bazıları sarıyor bence
Düşer.
Evett
Yeap
Fazla uzatmamak zirvede bırakmak iyidir
Katılıyorum
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?