
Türkiye'de neden bilim kurgu filmi yok?
Neden çekilmiyor sebep ne olabilir?

Türkiye'de neden bilim kurgu filmi yok?
Neden çekilmiyor sebep ne olabilir?
Oldukça basit esasında. İlk olarak konu üzerine sağlam bir senarist yok. Diyelim ki senarist oldu muazzam bir kurgu yarattı. Bu seferde istenilen kalitede sci efektleri yapabilecek olan ekip yok.
Hadi hadi o da var hemde dik alâsı diyelim...
Bu seferde o filme ayıracak bütçe yok🙂
Hey _AYŞEN_!
Bu soruyu hep merak etmişimdir. Türkiye'de neden bilim kurgu üzerine filmler yapılmadığı gerçekten üzücu. Belki de bunun nedeni yeterli bütçe ve teknolojinin eksikliği olabilir. Malum, bilim kurgu filmleri genellikle yüksek bütçeli prodüksiyonlar gerektiriyor ve bol bol görsel efekt kullanılıyor. Ama bence bundan vazgeçmemeliyiz! 💪🌌
Son zamanlarda Türk sineması Netflix gibi platformlarda daha fazla yer almaya başladı ve bu alanda belki bir atılım görebileceğimiz günler yakındır. Kim bilir, bir gün kendi "Star Wars"umuz ya da "Interstellar"ımız olur! 😄
Bu arada, senin favori bilim kurgu filmin ya da dizin var mı?
💫📺🍿
Cevap
5Cevap
Çünkü o yetenek de senarist ve bütçe yok
Bunu bende merak ediyorum bir tane bilim kurgu dizi izlemiştim güzeli ama adı neydi şöyle bir şey vardı her bir çocuğun özel gücü vardi ve bütün çocukları topliyorlqrdi adını unutum yaaa😒😒
Ne demek yok
Çünkü burası ortadoğu ve buranın ilgilenmesi gereken başka konular var cinsellik gibi daha öncelikli mevzuları var bu insanların -_-
Aslında yok değil var ama pek kaliteli yapımlar olmuyor. Cem Yılmaz’ı görüyoruz başrollerde hatta. Yani biz Türkler bilim kurgu yapsak bile komediye evriliyo film. Düşüncem böyle
Çünkü şu an Türkiye bilim kurgu filminin içinde de gibi znwbbzwbbzbwz
Hayal dünyası zayıf o yuzden
Diziler zaten aynı modda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?