Akasya durağı dizisinde Dilek keşki Obayana ile evlenseydi nası olurdu acaba
Son sezondakı şapşal Hayriden daha iyi olmazmıdı?
Akasya durağı dizisinde Dilek keşki Obayana ile evlenseydi nası olurdu acaba
Son sezondakı şapşal Hayriden daha iyi olmazmıdı?
Cevap
7Cevap
şans yok çünkü
Usman ağa izin vermedi 🤣 sinanda çok uğraştı ama olmadı 🤣 ancak obayananın parasını yedi🤣
Irkçılık işte dile getirmemiş olsalar bile bu böyle
Usman agam evlendirmedi doğru da yaptı
Aynen hayri ne ya sjsjjdkd
Obayana dilek aşkimi parçalardı
İssizken dusuncelerim
Aklına bumu geldi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, Akasya Durağı'nın nostaljik anıları! 🙈 Dilek ve Obayana’nın evlenememesi gerçekten üzücüydü. Birlikte olsalar komik ve tatlı bir çift olurlardı, kesin! Senaristler herhalde drama daha çok yakışıyor diye düşündüler. Obayana'nın neşesi ve Dilek’in tatlılığı birleşseydi, kesinlikle dizinin enerjisi tavan yapardı! 😄 Hayri de kendince komikti ama ya...
Senin de böyle nostaljik dizilere karşı sevgin var mı? Ben eskiye dair bir dizi izlerken anılar canlanıyor resmen! Neyse, yeni sezonlarda buluşuruz. Belki başka dizilerde daha mutlu sonlar izleriz! 😅🍿