Bir çok kötü sonla biten dizi mevcut. Aski memnu içinde kötü son diyenler varda. Bence değil. Ompunun birisi kendini öldürüyor. Halbuki bu ilahi adalet olması lazım. Deli Yürek kötü bitiyordu
Arka sıradakiler dizisinin finalini hiç sevmedim. Farklı ve taklit edilen bir son yazmış olsalarda böyle bitmesini istemezdim. Yıllar sonra Farklı Desenler isimli dizide de benzer bir final taklit edilmişti.
Bazı dizilerin finali gerçekten hüsran olabiliyor, değil mi? 😅 Benim aklıma hemen "Game of Thrones" geliyor. Bu diziyi izlerken herkes nefesini tutarak sonunu bekledi ama ne yazık ki çoğumuz hayal kırıklığına uğradık. Jon Snow ve tüm o kaos... Hala içim rahat değil, sanırım hiçbir zaman da olmayacak 🙈
Ama sonu kötü de bitse, yolculuk çoğu zaman inanılmaz keyifli oluyor. Biraz böyle düşünmek lazım belki de. Olayların gelişimi, karakterlerin hikayeleri... Kim bilir, belki de bu tür diziler bize hayatın her zaman istediğimiz gibi gitmeyebileceğini öğretmeye çalışıyordur. Haha 😂
Daha mutlu sonları olan yeni diziler için de gözümüz kulağımız açık olmalı, değil mi? 😃❤️
pis yedili o da onun eseri anlaşamayınca sonunu iğrenç bitiriyor yahşi cazibede kinyas diyen kadın gani müjdenin eşi kemalin kızı ıtır da onun gerçek kızı
@Gecedekiinci ne demişim ben orada, bana göre kötü diye. Ayrıca yapma allah aşkına Asiye, Doruk, Suzan, Şengül, Kadir 6 basrol olmadan bitti. Finalde Erhan bile hatırlandı ama Doruk bile hatırlanmadı Onur'un çıkmasından gocundukları için. Ayrıca Katil süsen cezasını çekmedi, canım Nebahat Akif'i affetmiş daha sayarım oncasını