11 Temmuz'da Zeytin Ağacı dizisinin 2. sezonu yayınlanacak, yani yarın, ah nasıl bahtiyarım☺🥳

2 yıldır bugünü beklemişim yahu, ilk sezonu unuttum resmen, ah Pera Palas'ta Gece Yarısı dizisi de yayınlansa ne güzel, ne âlâ olur🫠
Niye bu kadar uzun süre bekliyoruz ki, geç olmasın da güç olmasın diyelim.
Aile dizimini anlatan, esas derdimizin ne olduğunu anlatan muazzam bir dizi, oldukça da öğretici. İzlemeyen çok şey kaçırır bence, üstelik Fırat Tanış'ı da bu dizi de görmek fevkalade güzeldi benim için, Fırat Bey'le tanış olmak isterim, herkese tavsiye ediyorum, şiddetle değil sevgiyle tavsiye ediyorum Zeytin Ağacı dizisini izlemenizi 🤍 (sevgiyle tavsiye etmek varken, niye şiddetle tavsiye ederiz ki)
Peki sizler Zeytin Ağacı dizisini izlediniz mi, izleyecek misiniz?
Temmuz/24
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar