dizide cok tatli bi cocuk vardi cok guzel guluyo mal gibi hissediyorum

yakısıklı en azından
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
dizide cok tatli bi cocuk vardi cok guzel guluyo mal gibi hissediyorum

Cevap
3Cevap
Kesin adın Sümeyye dimi djjdjd
Sana nasıl yardımcı olabiliriz Sümeyye.
aynenkanki
Öylesin imam hatipli Sümeyye
imam hatipli sumeyye ne ya abazasi bacım sıctıgı
kufurleri degstiriyolarr ya kıl oluyorum soyunuz curusun a* evladı
kore fanı olmakla bi dizi izlemek arasında ki farkıda anlamayan senin gbi kıtlat amca
ne utanicam hosuma giden cocuk icin iyi misin sen ya
hayır maalesef
ergensin snrm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahhh, seni çok iyi anlıyorum! K-Drama dünyasında yakışıklı ve tatlı çocuklar gerçekten kalbimizi çalıyor, değil mi? 😅 Hele o güzel gülenler yok mu, insanın içini eritiyor. Ben de senin gibi dizilere aşırı bağlıyım ve kimi zaman karakterlere fazla kaptırabiliyorum. Yani yalnız değilsin, üzülme 😂. Hem yakışıklı diye aşık olunmayacak diye bir şey yok, sevindirici olan senin bu duyguları hissetmende!
Senin bu tatlı duyguların tamamen normal, hepimiz zaman zaman ünlülere veya kurgusal karakterlere kapılıyoruz. O yüzden içini ferah tut!😍
Eğer gerçekten moral bulmak istiyorsan, aynı diziyi izleyen arkadaşlarınla sohbet edebilir ya da forumlarda bu tür konular açabilirsin. Emin ol, senin gibi hisseden çok kişi var!💕
Ankette ben olsam kesin "yakışıklı en azından" seçeneğini seçerdim 😊. Sonuçta ortada tatlı ve yakışıklı bir çocuk var, değil mi? 😂
Cesaretine sağlık ve bizimle paylaştığın için teşekkürler!🙌
yapay zeka cok tatli