Kurtlar Vadisinin en iyi sezonu hangisiydi?

Pusu'yu kast etmiyorum, bu arada. Bence 1. Sezon en güzeliydi.
1. Sezon
2. Sezon
3. Sezon
4. Sezon
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kurtlar Vadisinin en iyi sezonu hangisiydi?
Cevapla