• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diziler & Filmler

Hadi beraber yatmadan önce güzelim tatlı romantik bir senaryo kuralım mı?

Özoslts
Özoslts Takip Et
Xper 5 Yaş: 20
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
03
Yapay Zekaya Sor
Hadi beraber yatmadan önce güzelim tatlı romantik bir senaryo kuralım mı?
Cevapla
Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Yapay Zeka Cevapladı

Fragmatik
Fragmatik Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Tabii ki, neden olmasın? 🌟 Romantik bir senaryo oluşturmak eğlenceli olabilir! Peki, böyle başlasak nasıl olur?

    Mükemmel bir sonbahar akşamında, yaprakların renk cümbüşüne dönüştüğü bir parkta gezintiye çıkıyorsun. Hafif bir meltem saçlarını usulca dalgalandırıyor. Flörtüne elini uzatıyorsun ve o da utangaç bir gülümsemeyle elini tutuyor. Beraber bankta oturup, güneşin batışını izlerken birbirinize en sevdiğiniz filmleri anlatıyorsunuz. 🧡✨

    O sırada, flörtün kulağına eğilip, "Bu akşam en sevdiğimiz filmi izleyelim mi?" diye fısıldıyor. Eve dönüp, battaniyeye sarınıp romantik bir film açıyorsunuz. Film başladığında ikiniz de fark ediyorsunuz ki sahneler tıpkı bu akşam yaşadıklarınıza benziyor: Aynı park, aynı bank, aynı güneş batışı! 😊🍿✨

    Film bittiğinde ise göz göze gelip, bu defa gerçek bir öpücükle bitiriyorsunuz gecenizi... İşte böyle tatlı ve romantik bir hikâye olabilir! 😄❤️

    Ne dersin, birazcık klişe ama tatlı oldu mu sence? 😊🎬💫

    1
    2 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Güzel ve romantik ne ara yazdın? Tamam bende anlatıyorum hep böyle biriyle tanışmak istemişimdir.

      Güzel bir ilkbahar sabahıydı ağaçlar çiçeklenmiş etrafı çiçek kokuları sarmıştı. Gökyüzünü hafif ve seyrek bir şekilde süslemişti. Benimde hayallerimi gerçekleştirmek için attığım ilk adımdı. Hayalim hep yazar olmaktı çocukluğumdan beri hep o romanlarda ve filimlerin içinde yaşamak isterdim. Bu yüzden kendi dünyamı kendim kurmaya karar verip yazdığım kâğıtların fotokopisini çektim. Ardından üst geçiyordum yüzüme değen rüzgar saçlarımı dağıtıyordu. Elimi saçıma geçirirken kâğıtlar ellerimin arasından uçup karşıdaki çocuk parkına düştü. Parkta düşen kâğıtlarımıın önünde bir adam dikildi. Ben bağırarak “ onları topla gelip alacağım” adamın yüzüne güneş değdiği için elini yüzüne koyup başını kaldırdı ve bana baktı. Ben hızla üst geçitten karşıya geçtim. Adam çömelmiş yerdeki kâğıtları topluyordu. Bende adamım yanına çömelip yerdeki kâğıtları topladım. Toplarken yanlışlıkla aradımın eli elime deydi. Ben hızla kalkıp adamın elindeki kâğıtları aldım. Adama “ teşekkür ederim” diyip arkamı dönüp birkaç adım atıktan sonra adam soy isminle adımı söyledi. Ben şaşkınlıkla adama bakarak “ Adımı nereden biliyorsun?” Adam gülmeye başladı. Ben biraz korkmuştum adama bakarak “ sapık mısın? Beni mi takip ediyorsun?” Adam cidileşerek: “ sapık değilim” adam elindeki kağıdı sallayarak sırıtarak okumaya başladı:
      “ İlk aşk (hikayenin adı diyelim)

      O kalabalıkta birden sen çıktın karşıma

      O karanlık dünyamda sen güneşimdin umut oldun bana

      Gökyüzümde yıldızım oldun hep sen ol yanımda……”

      Adamım elindeki kağıdı alıp: “ ne yapıyorsun?” Adam gülmeye başladı: “ ah şimdiki on sekiz yaşındakiler çok garipler” adam arkasına dönüp gitti.

      Ben hergün o parka gitmeye devam ettim. Ama o adamı bir daha hiç görmedim.

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      5 yıl sonra
      Yıllar sonra senarist olmuştum. Evet hayaller benim için gerçekleştirmek için vardır. Dünyanın en mutlu insanı ben olmuştum. Kovulmamak için ünlü oyuncuların arkasını topladamda. CİO beni bu sabah odasına çağırıp “şu yazdığın romanı filme çevirmek istiyorum bu akşam e-posta ile bana yolla” ben “ tamam efendim” diyip odadan çıkıp mutluluk çığlıkları attım. E-posta ile CiO’ya attım. Sabah oyuncu kadrosu hazırlandı. Adamlardan biri gözüme tanıdık gelmişti. Adam toplantıdan çıktıktan sonra beni kolumdan tutup bir kafeye götürdü. Adam bana bakarak “ beni tanımıyorsun değil mi?” Ben “ evet sizi tanıyor muyum?” Adam “ ilk aşk adlı bir kitabın vardı hani” ben bu sözlerden sonra adamı direk hatırladım: “ sen parktaki adamsın!” Adam başını eğip “bu senaryo bizim o gün karşılaştığımız günü anlatıyor” ben sesim titreyerek “evet öyle” adam sesi boğuk “ o gün ondan sonraki günler o parka gidip seni bekledim ama sen hiçbir zaman gelmedin” benim gözlerim dolu “hayır, yanılıyorsun bende o parka gidip seni bekledim” adam gözleri dolu “beni neden bekledin? Benim yanaklarımdan göz yaşlarım süzülerek “ aşık oldum. Deli gibi değil de aklım başımda sevdim seni. Aslında ilk görüşte aşka inanmam ama hani romanlardaki ve filmlerdeki gibi tesadüfen karşılaşma çok saçma gelirdi. Sonra sen çıktın karşıma. Benimle bu yolda yürümek istiyorsan bana karşı duyguların varsa yanında olmak istiyorum. “ adama dudağıma hafif bir öpücük kondurdu “dünya kötü bir yer olabilir ama herşeye rağmen yanında olacağım, seni koruyacağım. Bu yol nereye gider bilmiyorum ama bu yolda seninle beraber yürüyeceğim.”

      O sırada arka müzik only you

      Eee arkadaşlar nasıl olmuş ellerim kırıldı babanızın hayrına beğenin teşekkür ederim

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

4

Cevap

14

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 29,2b cevap paylaştı.

    aşka inancım yok maalesef romantik olamam

    0
    1 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Bende inanmıyorum diyip kendimi kandırıyorum ama hayat çok zor insan istiyor yanında derdini kederini paylaşacak biri aynı şeylere gülüp aynı şeylere ağlamak

  • birsuskuncicek
    birsuskuncicek Takip Et
    Mentor Yaş: 29 , eic 81%
    1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 13,9b cevap paylaştı.

    İki sevgili varms ve bunlar çiçek ülkesinde yasarms bir gün yeni çiçek kral ve kraliçesi secmeye karar vermişler tek kural bunlarn sonsuz aşka sahip olmasıyms ve seçilen kişiler bu iki sevgili olmuş lalala

    0
    1 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Anlamadım ama komik geldi

      Yorumla
  • ТҮРКПҮ
    ТҮРКПҮ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 100%
    1 yıl

    Ne güzel bir dünya yan var senin Bu yaşta Romantizm falan filan.
    Biz de kuracak senaryo yok. Sabah ola hayrola der yatarız

    0
    6 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Abi ben çocukluğumdan gelen bir davranış gece yatağa girdiğimde en az iki saat yatamıyorum geç erken fark etmiyor uyuyamıyorum. Eskiden hep yıldızlara bakarak uyurdum. Şimdi şehirde ışık kirliliği yüzünden yıldızlar yok bende senaryo kurarak güzel sözler yazarak şiir yazarak uyuyorum. Hatta çoğu insan yazdığım şiirleri okurken sen aşık mısın? Çocukluk aşkın mı var? Gibi sorulara uyuz oluyorum. Aşk ve ben zıt şeylerin aşk düzen ister benim uykularım bile düzensiz. Şu anda kendimi en rahat hissettiğim yer gece tavana bakarak uzun uzun düşünmek eskiden gecenin karanlığından korkardım şimdi o karanlığa aşık oldum

      Yorumla
    • ТҮРКПҮ
      ТҮРКПҮ
      1 yıl

      Fazla düşünme Şizofren ı gibi bir çok zihinsel sorunların olur.
      Ayrıca Düşünmek Seni yorar
      Kurgusal hikayeler gibi Kendini Gerçeklik den uzak Tutmak ile Bu Dünya da Hiç bir yere varamazsın.
      Elin deki imkân lar ile Beceri ve yetenekler elde etmeli Çalışmalı Günlük tutmalı Hobi olarak Çiçek, bitki gibi ürünler yetiştirmeni tavsiye ederim.
      Ayrıca Her sabah gün doğumu ile yürüyüş yaparak Spor kardio nu geliştir

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Yok zaten yazarlık yapmayı düşünüyorum. Keşke gerçeklik algımı kaybetmek istiyorum

      Yorumla
    • ТҮРКПҮ
      ТҮРКПҮ
      1 yıl

      Şizofreni , Bipolar hastaları bu rahatsızlık tan kurtulmak ister Sen Tam tersi.
      Bu gidiş ile Bir gün Kendi boynuna Urgan ı geçirirsin. Haberin olmaz.
      Ütopik düşünmeye gerek Gerçeklik Algısı ne kadar berbat olursa olsun Bir düş ve Hayel den Daha İyi bir ilham kaynağı oluyor.
      İnsanlar ın kendini Bir Kitap da görmesini sağlıyan Hayelli karakterler değil Gerçek de olan yaşanmış dramlar

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Ben böyle mutluyum tavsiye icin teşekkür ediyorum ellerin dert görmesin

      Yorumla
    • ТҮРКПҮ
      ТҮРКПҮ
      1 yıl

      Sizin de

      Yorumla
  • samedjackson
    samedjackson Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    1 yıl

    Ben gerçekten olgun düşünen bir kadın hayel ediyorum cocuklasiyorsak birlikte yapacagimiz saygılı bir ilişki

    0
    2 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Bende olgun birini istiyorum. umarım o kadını çok yakında bulursun

      Yorumla
    • samedjackson
      samedjackson
      1 yıl

      Ben olgunum da kadınlar duygu yasamadan bir erkeğe selam bile vermezler e bende çok cana yakın sevilecek bir insanda değilim ama yine de iyi temennin için teşekkürler

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Artık erotik kuruyorum daha çok. Eski masumiyetim nerdesin 🥺

    3
    13 Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Oooo 😱😱😱

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @assassin8686 aaaa. 😱😱

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Erotik senaryolardaki sesleri mi canlandiriyoruz 🤣🤣🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @assassin8686 aklımdan bile geçmedi

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Masumiyetini neden kaybettin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @assassin8686 çünkü eskiden aşkı hayal ederdim şimdi ise seks

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Aşkı bulamadım o zaman seksi mi yaşayayım diyorsun yani 🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @assassin8686 sorunun konusu bu değil yalnız. Neyse iyi geceler sana

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      Özür dilerim, hayırlı geceler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      @assassin8686 🙂

      Yorumla
    • assassin8686
      assassin8686
      1 yıl

      🫣🫣😔😔.

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Bu günde sana yakıyoruz aga. İnsanlar zamanla değişiyor

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    Mesela sevgilimle yağmurda elele tutuşup ormanda yürüyebilirdik

    0
    1 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Off mükemmel şemsiye falan

      Yorumla
  • Mericeyn10
    Mericeyn10 Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    1 yıl

    Olur naısl

    1
    25 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Nasıl istiyorsan öyle konuyu başka yerlere saptırmadan

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Sen başka da buradan mı ve seninle mi kahramanlar biz miyiz yani yoksa başkaları mı

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Vazgeçtin mi

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Sen değil bir başkası da değil. Yani erkeklerin çoğu dış görünüşle ilgileniyor ve beni ben olduğum için seven olgun birini istiyorum. Beni ben olduğum için sevmiyecekse dış görünüşle sevecekse gidip bir heykeli sevebilir. Neden vazgeçtimişim

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Konuşmaktan vazgeçtin sandım onu sordum da. Senaryo kimin için kurucaz anlamadım ya hiçbir şey

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Hayalindeki ruh eşin için

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Hmmmm

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Romantik el ele omzunu başıma yaslamış deniz kenarı kayalıklar öylece suyun sesi karnalığın göküyünüzün sesi öylece kalmak...

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      İyiymiş

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Senin peki

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      🥺🥺

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Be drama qeenim dram severim.

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Hm anlat

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Neyi anlatayım

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Senaryo işte

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Hımmm. Bi düşneyim beş dakika bekle

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      300 saniye yani yi peki

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Güzel bir yaz günüydü. Hava diğer günlere göre daha serin ve güzeldi. Son ders zili çalmıştı bende çantamı toplayıp sınıftan çıktım. Koridorda fazla öğrenci yoktu. Ben okulun kapısına çıkınca yağmur hafif bir şekilde yağıyordu. Ben elimi yağmurun altına koyarak: “ hışşşss. Bu yazın ortasında bu yağmur nerden çıktı.” Biraz daha bekledikten sonra elimle yüzümü kapatarak bir kaç adım attım. Biri kolumu tutup kendine doğru çekti. Bende birine çarptım. Başımı kaldırıp baktığımda karşımda erkek bir öğrenci duruyordu, ben onu hızlı bir refleksle ittim. Erkek öğrenci bana bakarak “yağmur çok yağıyor ıslanacaksın” ben onu tanıyordum ona bakarak: “ sen okulun havalı öğrencisisin, dedikleri kadar yakışıklı değilmişsin” çocuk gülümseyerek: “ evet yakışıklı değilim, yaptığım şeyler yakışıklı.” Ben gülmeye başladım: “ demek öyle ha?” Çocuk şemsiyesini açarak “ biliyor musun bir Japon efsanesine göre yağmurlu havada biri size şemsiye uzatırsa kader ağlarınız bağlanıyormuş” ben çocuğa bakarak “yani” çocuk elindeki şemsiyeyi uzatarak ben çocuğa bakarak “ şof…” çocuk bana bakıp gülümseyerek: “ sorun değil yarın bana verirsin” çantasını başına koyup koşarak okuldan uzaklaştı. Ben onun arkasından bakarak “ benim şoförüm var, ıslanacaksın” ben şemsiyeyi kapatıp arabaya bindim.

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Biraz uzun sürdü kusura bakma

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Estağfurullah sen kusura bakma asıl giremedim. Kitap gibi olmuş aynı

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Boş işler işte benden sorulur bu işler

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      😅 estağfurullah

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Annemler öyle diyor

      Yorumla
    • Mericeyn10
      Mericeyn10
      1 yıl

      Takma boş ver

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Bimem bazen takılıyorum ama umursamayıp devam ediyorum

      Yorumla
  • Flavendirel
    Flavendirel Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Diziler & Filmler konusunda 341 cevap paylaştı.

    Kurgusal evren yapsak

    0
    11 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Nasıl yani

      Yorumla
    • Flavendirel
      Flavendirel
      1 yıl

      Mesala: orta dünya, Dune gibi

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Ne diyon gardaş

      Yorumla
    • Flavendirel
      Flavendirel
      1 yıl

      Neyse, kayaya çarpmışım 😅

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Neden böylesin bence kadınlar bundan ibaret değil. Seni her yerde görüyorum sapık

      Yorumla
    • Flavendirel
      Flavendirel
      1 yıl

      Hsjskks bu cahile de hiç denk gelmemiştim mk dhdjdj
      Googledan açık bakar mısın "orta dünya: yüzüklerin efendisi" ve " Dune" diye.

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Off çok pardon ben yanlış anladım. Tamam bir düşneyim

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Sweet home çok iyi aksiyon korku filmi

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Bende ceset gibi ortalıkta geziyorum bir tarafım bazgeç diyor diğer yarım geleceği düşünüp hayal kuruyor vallaha seni kırdıysam özür dilerim

      Yorumla
    • Flavendirel
      Flavendirel
      1 yıl

      Yok önemli değil ☺️
      İyi gecelerin olsun^^

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Sanada iyi geceler orta dune dolu rüyalar

      Yorumla
  • SomeoneFeelsBad
    SomeoneFeelsBad Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Kuralım balım.

    0
    14 Yorumla
    • ruhumcokyaslandi
      ruhumcokyaslandi
      1 yıl

      Millete umut satma bee. kizlar sonra mesajlara bakmiyor kurmayin hayal bununla

      Yorumla
    • SomeoneFeelsBad
      SomeoneFeelsBad
      1 yıl

      @ruhumcokyaslandi aa ne alaka sen mesaj atmadın?

      Yorumla
    • SomeoneFeelsBad
      SomeoneFeelsBad
      1 yıl

      Ayrıca takipten çıkmışsın.

      Yorumla
    • ruhumcokyaslandi
      ruhumcokyaslandi
      1 yıl

      günaydın mesaji attim akşam oldu cevap vermedin

      Yorumla
    • ruhumcokyaslandi
      ruhumcokyaslandi
      1 yıl

      Yani cevap vermeyen birine ne yapabilirim

      Yorumla
    • SomeoneFeelsBad
      SomeoneFeelsBad
      1 yıl

      @ruhumcokyaslandi attım ya daha sonra sen cevap vermedin. Ayrıca o gün yayladaydım ve internet çekmiyordu.

      Yorumla
    • ruhumcokyaslandi
      ruhumcokyaslandi
      1 yıl

      Mesaj gelmedi bana gelseydi çıkmazdm 😔😔ben kafamda kurmusum

      Yorumla
    • SomeoneFeelsBad
      SomeoneFeelsBad
      1 yıl

      @ruhumcokyaslandi evet hatta saat 18 sularında atmıştım günaydın mesajını 😓

      Yorumla
    • ruhumcokyaslandi
      ruhumcokyaslandi
      1 yıl

      Tamam barışalım ozaman🍬🌺💅

      Yorumla
    • SomeoneFeelsBad
      SomeoneFeelsBad
      1 yıl

      @ruhumcokyaslandi tamam barıştık.

      Yorumla
    • ruhumcokyaslandi
      ruhumcokyaslandi
      1 yıl

      👯👯

      Yorumla
    • SomeoneFeelsBad
      SomeoneFeelsBad
      1 yıl

      @ruhumcokyaslandi 🕺🏻

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      @ruhumcokyaslandi imkansız hayatta değil zihinlerinizin içinde. İnsanlar hayata tutunmak için umut ederler

      Yorumla
    • SomeoneFeelsBad
      SomeoneFeelsBad
      1 yıl

      Yani?

      Yorumla
  • theastro
    theastro Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Kurarsak olmazz

    0
    18 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Evet öyle ama dertlerini düşünmektense hayal etmeyi seviyorum

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Bende yaşamak isterdim ama imkansız denir

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      İmkansız diye bi şe yokturr

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      Olsa olsa imkansıza yakın vardır lakin asla imkansız değildir

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      Şu an kendimle ters düştüm kxks Millete yararım var kendime yok :d

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Evet bende öyleyim

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      Napıcaz

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Bilmiyorum ben hayallerimi gerçekleştirmek istiyorum ama yapamıyorum

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      Elinde olmayan sebeplerden mi

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Evet evet öyle

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      O zaman yapacak tek bir şey var o da dua. Tecrübeyle sabit 😌

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Zaten öyle yapıyorum

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      Olursa hayırlıdır, olmazsa da hayırlıdır

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Sence de bir sürü seçenek varken insanların bir seçenekle geleceğine karar vermesi çok saçma değil mi

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      Ama aynı anda en az 2 şeyi yaşayamayız. İyi olan durumlar zaten bizi mutlu yapar. İyi olmayanlar ise tecrübe kazandırır

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Evet ama yapmak istediğim çok şey var

      Yorumla
    • theastro
      theastro
      1 yıl

      Bu sorun değil. Yapabilirsin

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Deneyeceğim

      Yorumla
  • Leo482
    Leo482 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    1 yıl

    Kurmayalım.

    0
    5 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Neden

      Yorumla
    • Leo482
      Leo482
      1 yıl

      Gerek yok bea.

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Neden gerek yok

      Yorumla
    • Leo482
      Leo482
      1 yıl

      Birgün sevgilin veya eşin olursa onunla romantik anların olacaktır zaten. Gerek yok şu an.

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Ama bir gün

      Yorumla
  • KavalenkaDiana
    KavalenkaDiana Takip Et
    Xper 4 Yaş: 20
    1 yıl

    istemiyorum lezbiyen degilim

    0
    0 Yorumla
  • HayalsizDasporav
    HayalsizDasporav Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Nein

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Pikniğe gidelim

    0
    1 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Off banklar hep dolu boş yer yok yağ. Geçen gün bir bank boşaldı belalıydı

      Yorumla
  • Atlantis55
    Atlantis55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    1 yıl

    Hadi gel kuralım

    0
    3 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Kurdum ellerim ağrıyor yağ

      Yorumla
    • Atlantis55
      Atlantis55
      1 yıl

      Kısmet

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Kader kader

      Yorumla
  • dagcicihan28
    dagcicihan28 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    1 yıl

    Nasıl bir şey...

    0
    3 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Konuyu saptırmadan

      Yorumla
    • dagcicihan28
      dagcicihan28
      1 yıl

      Anlat

      Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Yukarıda ilk yorumun altına yorumlamıştım bakabilirsin

      Yorumla
  • laliyn
    laliyn Takip Et
    Xper 2 Yaş: 22
    1 yıl

    kurmayalım

    0
    1 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Neden

      Yorumla
  • Zenginnnerkekkk
    Zenginnnerkekkk Takip Et
    Xper 4 Yaş: 35
    1 yıl

    Hadi harikaxolur

    0
    1 Yorumla
    • Özoslts
      Özoslts
      1 yıl

      Eee yaz okuyalım

      Yorumla
Devamını Gör(3)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diziler & Filmler > Sorular > Hadi beraber yatmadan önce güzelim tatlı romantik bir senaryo kuralım mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Haydi Hep beraber toplanıp azcık romantik olmaya çalışıyoruz. Olur mu? 16 cevap verildi
Romantik bir haraket söyleyebilir misiniz? 6 cevap verildi
Sevgiliniz “bu gece masumca beraber uyuyalım” dese bunu başarabilir misiniz? 43 cevap verildi
Romantik bir gece hayal edin... 10 cevap verildi
Hadi bu geceye özgü güzel bir söz bırakıp uyuyalım? 16 cevap verildi
Aşkın Tarifini Yapabilir Miyiz Arkadaşlar? 22 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨