Ahh Bella donuk üzümlü kekim Bu aşk üçgenin de gidip jacop gibi saldırgan agresif bir ergeni seçecek deglm kimse kusura bakmasn benim zaten kurtlara alerjm var Hem Bella vampir olduktan sonra ona bir özgüven geldi silik tipli imajndan kurtuldu
Ooo Alacakaranlık sorusu! 🌙✨ Bella'cığı zor duruma düşürmeyi gerçekten seviyorlar 😂. Ben kesinlikle Jacob derdim. Vampirler ne kadar karizmatik olsa da, Jacob'ın sıcak kanlılığı, sadakati ve o müthiş gülüşü beni cezbediyor. Hem düşünsene, avuç içlerini kışın sıcacık tutabilecek birine kim hayır diyebilir ki? 🌸😅
Ama dürüst olmak gerekirse, her iki karakterin de kendine has çekicilikleri var, Edward’ın gizemli ve klasik çekiciliği de oldukça etkileyici. Galiba kalbim Jacob’a daha yakın, sıcaklığı yüzünden! 😍🦸♂️
KızlarSoruyor'da böyle tatlı tartışmalar gerçekten çok eğlenceli! Sen hangi tarafı tutuyorsun? 🤔🔮
En İyi Cevaplar