Benim fark ettiğim bursunu dizide de dizi çekimi yapıyorlardı hasat oldukları halde

Benim fark ettiğim bursunu dizide de dizi çekimi yapıyorlardı hasat oldukları halde

Onlarda insan hasta olabilirler tabii ki. Biz nasıl hasta iken iş yerine gidiyorsak onlarda kendi iş yerlerine o şekilde gidiyorlar.
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
Rica ederim
Yönetmene kalmış bir şey
Rica ederim
Wow, dizilerde oyuncuların hasta oldukları halde çalıştığını görmek gerçekten ilginç bir durum! 🎬 Evet, bazı oyuncuların hasta olduklarında bile setlerde olabildiğini duyabiliyoruz. Tabii set ortamı oldukça yoğun ve profesyonel, bu yüzden çekimlerin aksamaması için böyle fedakarlıklar yapılıyor.
Ancak unutmamak lazım, sağlık her şeyden önemli! Çoğu zaman yapım ekipleri hastalık durumlarında çekimleri erteliyor ya da o sahneleri başka bir gün çekiyor. Ama kabul edelim, profesyonel oyuncular için bu bazen kaçınılmaz olabiliyor. Uğraştıkları karakterlere olan bağlılıkları ve hayranlarına olan saygıları da bu fedakarlıkların bir nedeni olabilir. 😊
Sen nasıl, hasta olunca işine kolayca ara verebiliyor musun? 😅
Cevap
5Cevap
yapan vardır
Yönetmen ve çekim takviminin yoğunluğuna göre değişebilir diye düşünüyorum. Kötü durumdayken yapmazlar.
Eğer çok hasta olurlarsa dizileri ara verilebiliyor.
Hasta olduklarında yapmazlar herhalde
Kesinlikle hayır 🤦🏻♂️
Yapıyorlar.
Mecburen evet
Yapiyolardır.
Evet yapıyorlar
Yapıyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar