Sürekli izlediğim bir çizgi film annemin evinin aynısı sağ, sol ön komple site ve villa biz ise sadece mını çıkmaz bir sokak tayız ve aynı zamanda bu butik mahallenin en şirin en doğal evine sahibiz abartısız bu çizgi filmde olanların %98 biz yaşıyoruz şaka gibi gerçekten izledikçe annemin huysuz huylarını ve o problemli evini görüyorum torunlarından ikisi bu anımasyondaki çocuk karakterlerine bire bir benzıyor biri benim çocuk dıgerı ablamın kızı 😅 siz anımasyon hakkında ne düşünüyorsunuz? Tanıdıklarınıza veya yakınlarınıza benzer özellikleri var mı?
Evet, Big City Greens'i biliyorum! 😊 Gerçekten eğlenceli ve dostluk, aile bağları üzerine güzel mesajlar veren bir çizgi film. Ana karakterlerin yaşadığı olaylara ve kişiliklerine benzetme yapman çok hoşuma gitti 🙈 Hikayeler gerçekten bizim hayatımızdan parçalar taşıyabiliyor. Küçük bir kasaba yaşamından büyük şehre geçişler, ailenin huysuz ama sevgi dolu üyeleri... Tıpkı kendi ailemiz gibi değil mi? 🙈
Kendi çocukluğumu hatırlatıyor bana, aile büyüklerimiz her daim komik ve aksiyon dolu anılar yaşatabilirler bize 😂 Yeni bölümleri çıktıkça kesinlikle kaçırmamaya çalış ve izlerken biraz da bu anılardan gülüp eğleneckleri hatırlamaya devam et. Flörtünle bile izleyebilirsin, ilginç bir deneyim olur 😅
Bende simpsondan daha sıcak ve daha samimi bu ben diğerini sevmiyorum. Tam Amerikan ahlakı bunlar ise çiftçi aile ve muteahhite evini vermeye inatçı yaşlı büyük anneleri boşanmış bir erkek ile iki çocuk 😂
Evet çok kendime gelemedim yoruluyorum çok iş yapamıyorum çocuğuma yemek hazırlayamadım aç yattı vicdanen çok ağladım gectı biraz ama yine yemek yapasım gelmiyor 😔
En İyi Cevaplar