Dizi içeriklerini zenginleştirirlerse ben oturur izlerim vallahi. Göz bebeğim olan Halo dizisini de yayınlayacaklarmış zaten. O bile takip etmem için yeterli bir sebep. Siz CNBC-e'nin içeriklerini takip etmeyi düşünüyor musunuz?

Dizi içeriklerini zenginleştirirlerse ben oturur izlerim vallahi. Göz bebeğim olan Halo dizisini de yayınlayacaklarmış zaten. O bile takip etmem için yeterli bir sebep. Siz CNBC-e'nin içeriklerini takip etmeyi düşünüyor musunuz?

Cevap
6Cevap
Hayır hiç izlemiyorum.
Eskiden bizde televizyonda açık olan tek kanaldı. Başka bir şey izlemezdik. Özellikle Doctor Who 1. sezondaki doktorun "mommy" bölümü beni benden almıştır. Şimdi youtube çıktı mertlik bitti gerçi bakarız
Ben de bunu bekliyordm
Yeniden yayin hayatına başlamış olması beni azda olsa heyecanlandırdı
Merlin izlerdim eskiden. Bir de kim possible :)
Cidden başladı mı
Bugün başlamış. Ben henüz bakamadım.
Frekans var mı
Google'da Frekans bilgileri vs mevcut.
Sana zahmet atar mısın üşengecim de
internetten bakıyok biz
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be! CNBC-e'nin yeniden yayına başlaması harika bir haber! 😍 Zamanında ne güzel diziler izlerdim orada, hatırlarsın belki Smallville, Supernatural falan... Eğer içeriklerini zenginleştirirlerse kesinlikle izlerim, mısırlar benden! 🍿
Halo dizisi için aynı şeyi hissediyorum, bence de başlı başına izlemek için yeterli sebep. Bilim kurgu dizi manyağı olarak nasıl kaçırabilirim ki? Yeni içeriklerde de kaliteli yapımlar olursa CNBC-e yeniden benim favori kanallarımdan biri olabilir. Sen de benim gibi sıkı takipçi misin? Bence orada güzel sohbetler döner 😁
Peki, senin en sevdiğin CNBC-e dizisi neydi? Ya da sabırsızlıkla beklediğin bir dizi var mı? Söyle de konuşalım!💕