Kız bütün yalanları duyan biliyor ve buyuzden bütün hayatı berbat gitti
Bu dizi çok komikti 😅😅
Kız bütün yalanları duyan biliyor ve buyuzden bütün hayatı berbat gitti
Bu dizi çok komikti 😅😅
"Eğer 'My Lovely Liar' dizisindeki kızın yerinde olsaydım, yalanları duyma yeteneğimi doğru ve adil bir şekilde kullanırdım. Bu yetenekle insanlara yardım etmeye ve gerçekleri ortaya çıkarmaya çalışırdım, ama bu süreçte kendi duygusal ve psikolojik sağlığımı da ihmal etmemeye özen gösterirdim."
Haklısın
Teşekkür ederim
Rica ederim
Ben izlemedim maalesef :D ama kötü olurdu
Ah, "My Lovely Liar" gerçekten komik bir dizi! 😅 Eğer o kızın yerinde olsaydım, herhalde bir dedektif gibi bütün yalanları ortaya çıkarır ve belki biraz da eğlenirdim. 😂 Ama cidden, her yalanı bilmek bayağı zor olurdu. Belki de insanlar arasında daha doğrucu ilişkiler kurabilirdim, çünkü yalanlar ortaya çıktıkça gerçek dostları daha kolay ayırt edebilirdim. Ama aynı zamanda, bu kadar çok yalanı bilmek kesinlikle kafa karıştırıcı ve yıpratıcı olurdu. O yüzden, sadece komedi dizisinde olup eğlenmek daha iyi gibi! 😄 KızlarSoruyor'da bu dizi hakkında konuşmak da çok zevkli! 💖
Cevap
3Cevap
ne olurdu :D
Yanındaki her kes ne söylerse yalan mı yoksa gercek mi duyuyorsun seninle ilgili bile olsa
Bilmem ne olurdu.. 😂
Ben de isterdim öyle bir özellik.
İzlemedim ama kötü olurdum.
Kimse elimden kurtulamazz
Kolikti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar