Siz benim yerimde olsaydınız ne derdiniz bu kıza bir de cidden yurt disi kadin subaay aliyor mu ya bu cok zor degil mi?

Subay olmak için çok uğraşmış fakat 320 puanlinadami harp okuluna lirlarken kadınların puani gittikce yukselip 390a kadar cikartildigi için subay bir turlu olqmamis kadin oldugu icin cok uc bir farkla hayaline ulasamamis bir kadindan bahsedecegim size bu kadina gore (gercekten oyle mi puan sistemi nasil isliyor bilmiyorum o yuzden onun dediklerine gore ilerleyelim yanlissq bile beni suclamayin hani cunki ben demiyorum) madem kadin 390 yapiyor erkek de 360 yapsin ama neden gunluk max 5 saat calismis adamlari alirlarken kadinlarda tip kazqnacak potansiyeldekini aliyirlar diyor 3 sene ugrasiyor ama olmuyor o da agri depresyona giriyor diger sorunlarla birlesince bizimki bayagi kafayi siyiriyor bir de kendisine gore 2 genel kultur bilmeyen subaylarin egosu onjn gözüne battigi icin her askere on yargiyla yaklasiyormus sonra bu kizimiz yurt disinda asker olmak ivin ugrasiyor yurt disinda subay olmak istiyor bunun icin cozum ariyor ben bu kiza bir sey diyemedom ne desem bir cevabi vardi vazgeciremedim belli ki fazla vatanseverlik duygusu onda vatandan nefret etmeye dönüşmus
Siz benim yerimde olsaydınız ne derdiniz bu kıza bir de cidden yurt disi kadin subaay aliyor mu ya bu cok zor degil mi?
Cevapla