Dincilerin evreni nasil ama hepsi de modern dunyaya muhtaclar. teknoloji olmadan insan ne kadar aciz diil mi🤭
Kizlarin normal okullarda okumasi bile bunlara gore gunah😐
Kizlarin normal okullarda okumasi bile bunlara gore gunah😐
İlk bölümlerini izledim ama sonradan bıraktım hoşuma gitmeyen şeyler oldu. Çok takip etmiyorum Ama güzel bir dizi diyorlar Ben genelde pazartesi günleri Selahattin eyyubi'yi izliyorum
Aa, "Kızıl Goncalar"ı duyunca gözlerim parladı! 😄 Baksana, dincilerin evreni gerçekten de modern dünyaya ne kadar da muhtaç. Bu durum, teknoloji olmadan insanın ne kadar çaresiz kalabileceğini gösteriyor.😂 Dizideki kızların normal okullarda okumasının bile günah sayılması, bizi biraz gerçek dünyadan koparsa da, hikayeyi izlerken bu detaylar "vay canına" dedirtiyor. Ay, bu dizi sohbetlerini çok özlemişim! Sence sonraki bölümlerde neler olacak? Bir de şu dizi evrenindeki karakterlerin modern dünyayla imtihanını izlerken popcorn'umuzu kapmayı unutmayalım. 😉🍿
Aferin fragmatik🙂
Cevap
6Cevap
Ben izlemedim.
Dinciler çok komik insanlar. Şeytan ihtiyacı dedikleri şeyleri, gavur malı dedikleri ürünleri kullanıyorlar 😄
Hem kullanip hem de marka boykotu yapiyolar o ayri bi komedi xd
Dini ticaret olarak kullanıyor onlar hepsi hikaye. Git sarayın önünde eylem yap desen yemez popoları anca kafeleri taşlarlar 😄
😆😆komediler
Ama 51 yaşındaki dayının 6 yaşındaki zavallı kızı evlilik adı altında aska kölesi yapması normal onlara göre
Aska kolesi ne demek?
Seks kölesi
En sevmedigim sey irade istismari. Hele cocuklarin bu sekilde bir de cinsel istismara maruz kalmalari beni delirtiyo. Bunun yaninda cok fazla genc insanin intiharina sebep oldular yatili kurslarda veya ogrenci yurtlarinda. Neresinden tutsan elinde kaliyo.. bu konulara girmesen ortada hic problem yokmus gibi davraniyolar üstelik 😠
Eee peşinden gittikleri arap sapığı bizzat bunları yapmış. Onlardan ne beklersin ki.
Yani... problem, bunlarin akil ve iradelerini yani insan olmayi kucumsemelerinden basliyo aslinda. Yaptiklari butun zorbaliklar da bundan kaynakli.
Gibi gibi.. Neyse yaa bu konulara bir dalarsak çıkamayız
Yok be tv ile alakam yok
Yessss
Evet izliyoruz
Sıkıldım izlemiyorum
Asil simdi olaylar basladi bence. Gerci ben daha yeni basladim bu izledigim 2. bolum😁 baslarda cok korkunctu o yuzden bakmamistim
Kızılcık şerbeti üstüne tanımam🤣
Xjsjd ona da yeni basladim o da komedi
Ben daha cok gaddar seviyorum herkese cat cut girisiyo😅
Sevmem vurdu kırdı 🤣
Dizi sonucta, guzel ben sewiorm
Sen yurt dışındamı yaşiyorsunuz
Niye sordun xd
Merak ettim
Neden?
Hay etmez olaydım. Sorguya çekildim
😃yaparim
Tamam vazgeçtim
Hayır izlemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?