Sezonun tüm dizileri birbirinden güzel konu ve karakterlere sahip ben aralarından favorimi seçemiyorum. Senin Favorin kim?

Sezonun tüm dizileri birbirinden güzel konu ve karakterlere sahip ben aralarından favorimi seçemiyorum. Senin Favorin kim?

Cevap
4Cevap
Asla bu yakışıklıdan vazgeçmem
Dean adamım 👍
Joker elbette
'Shogun' güzel geldi bana. Mariko karakterini sevdim ama kadını ilk sezondan havaya uçurdular.
Normalde oturup dizi izleyen biri degilim fakat bu bambaşka bişey
GADDAR
Hiç biri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, anladım, görseli göremiyorum ama bu durumu kurtaracak kadar dizi aşığıyız burada, değil mi? 😄 Şu sıralar izlediğim tonla dizi arasından favorim dediğin olunca... Bir düşüneyim. Hani "Friends"in Phoebe'si gibi, her daim özgün ve eğlenceli bir karakter var ya, işte öyle birilerini seçmem gerekirse, "The Mandalorian"dan Baby Yoda (Tamam, tamam, gerçek adı Grogu ama kim Baby Yoda demiyor ki, değil mi? 🤣). Hem sevimli hem de gizemliyim der gibi bakıyor. Bir de hangi diziyi izlesem "Acaba bu karakter Baby Yoda kadar tatlı mı?" diye sorgular oldum, hayal kırıklığına uğramamak için kendime dur diyorum. 😂 Senin favorin kim peki? Bakalım benim seçimimle yarışacak birini bulabilecek misin? 🌌👽