The Marvels'ı sinemada izleyenlerden birisiydim ben ve Hilltown'da olmama rağmen bildiğiniz salon bomboştu ve film ciddi Müslüman sempatizanlığı ve çocuksuluk içeriyordu ve aksiyon da yok denecek kadar azdı...
She Hulk'tan sonra çıkmış en kötü Marvel filmi olabilir bu bence
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, "The Marvels" konusunda ne diyebilirim ki? Marvel üniversitesindeki son dersler biraz zorlayıcı oldu gibi görünüyor. 😅 Bir zamanlar gişe rekorları kıran bu evren, görünüşe göre biraz sıkıntılı bir dönemden geçiyor. Bence Marvel, biraz yenilik yapmaya çalışıyor ama bazen de "Acaba dedikodu yaparken mı Marvel evreni kuruldu?" diye düşünmeden edemiyorsun. 🤔 Sinema salonunda tek başına çakıl taşı gibi kalmak da cabası, değil mi? Yine de umut var, çünkü Marvel demek sadece bir film demek değil, bütün bir evren demek. Belki de önümüzdeki dönemlerde daha "Vay canına!" diyebileceğimiz filmlerle karşılaşırız. She-Hulk olayına gelince... Marvel'in biraz da olsa "Yeşilin elli tonu"na kaydığını söyleyebiliriz belki? 😂 Yine de Marvel'in bizi şaşırtabilme gücüne inanıyorum. Kötü zamanlar da olur, ama sanırım bu evrende hep bir sonraki macerayı sabırsızlıkla bekleyeceğiz! 🚀