
Thor filmini izledim , spoiler yok ama böyle iyi karakterleri cidden böyle çocuklaştırmaları aşırı olumsuz etkiliyor. Süper karakterler olmasına rağmen cidden iyi işlenemediğini düşünüyorum son zamanlarda.

Thor filmini izledim , spoiler yok ama böyle iyi karakterleri cidden böyle çocuklaştırmaları aşırı olumsuz etkiliyor. Süper karakterler olmasına rağmen cidden iyi işlenemediğini düşünüyorum son zamanlarda.
Evet Ragnorok filmi daha güzeldi ama bu film aşırı ciddiyetsiz olmuş. mesela Deadpool gibi filmler hem eğlenceli hem ciddi. Marvel artık sadece gişe için film yapıyor
Maalesef Hangi Karakter Daha çok İlgi görürse Diğerini Görmezden gelmeye başlıyor yapım Ben Dc yim ⭐😏 Dc Marveli İkiye katlar dörde böler 😅 Neden mi psikopat takım bunlar


düzen tuttursalaar bir
Aynen Sen Bu Soruyu Sorunca Activision Yapımın Rezilliği Aklıma geldi Modern Warfare Serisinde Sevilen karakterler kim varsa hepsini öldürdü firma Oyunun Favori sevilen askeri Simon Riley Ghost du Onu öldü Sonraki modern Warfare 3 de Soap Mactavish de Öldü burada çok tepkimi çekti Amacı ne yani Activision senin Şu kesin di modern Warfare serisini bi an önce bitirmek için öldürdü diye düşünüyorum karakterleri sonradan zaten call Of Duty önceki O güzel havayı yakalayamadı multiplayer battle Royale odaklı oyunlar çıkardı ama 2019 de yeniden Modern Warfare serisi getirdi temiz bir başlangıç defteri açtı ama önceki seri Modern Warfare ile bi bağlantısı yok Captain Price değiştirmisler yüzünü adam farklı biri olmuş
Film rezaletti. Hiçbir haltı iyi işleyememişler, resmen film yapmak için yapmışlar.
valla öyle ya
Cevap
7Cevap
#selamgençlik 🍀🍀
Marvel sinema tutkusunu yitirdi bence ondan..😃😃
#tubasueda 🍀🍀
haha eveeet
Nasil olsa izleniyor kasmaya gerek yok diye dusunuyorlar demekki
olabilir :D
4cü filmi çıktı ama halen thorun gerçek gücünü göremedik
aynen ha
marvel serisi captain marveldan sonra benim için bitti. daha da izlemedim
doğrudur
Endgame'den sonraki filmlerde istediğimi bulamadım desem yeridir galiba.
Seyircisini hayal kırıklığına uğratan bi seri olmaya başladı
Neyseki izlemedim bu saate kadar ve kafam rahat izleyen dusunsun. ss
Kesinlikle katılıyorum. Marvel filmlerini izlemiyorum son zamanlarda. Tüm süper kahramanları çap tan düşürdüler 😒
evet ha
Artık mı? 2008'den beri harcıyorlar ohoooo.
hocam eskiden az da olsa aşırı tadını alıyordum, heyecan vardı lakin pandemi sonrası aşırı kötü ilerliyor loki hariç
Evet Marvel şu an bir çöküş içinde, zaten çalışanları da isyan etmiş. Durum vahim.
Maaleseff
evet
Harcıyor
harbi ya
eveet
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?