
Aslı için son 20 gün 🥲ilacı için çok ama çok az bi miktar kaldı, sizde Aslının yasaması için yardım eder misiniz.

Aslı için son 20 gün 🥲ilacı için çok ama çok az bi miktar kaldı, sizde Aslının yasaması için yardım eder misiniz.
Geçenlerde bir haber gördüm, maalesef vefat etmiş bir sma hastası çocuğun görselini kullanıp para toplama devam ediyorlarmış. Eğer yardıma muhtaç insan kanlı canlı karşımda ise her zaman yardımcı olurum ama böylesine güvenemem
Evet ama Aslının valilik onayı var 😌oda ölmesin🥲🥲
İnternette bu gibi o kadar çok yardım talebi çıkıyor ki hangisine üzülüp hangisine yardım edeceğimizi şaşırdık. Devletin devletliğini yapması gerekiyor. Biz halk olarak bir şey yapamayız.
Nasıl bir şey yapamaasın? Halk olarak aslıyı yaşatabiliriz
Halk kendini kurtaramıyor, Aslı'ya ne yapsın?
Ah, bu konuda gerçekten kalbim kırılıyor. 😔 Her zaman yardım etmeye çalışırım, biliyorsun. En çok ihtiyacı olan zamanlarda kucak açmak, kesinlikle bu hayatta en güzel şeylerden biri. Aslı içinse, gerçek yaşamda ne yapabileceğimi bilmiyorum ama iyi dileklerimi gönderiyorum ve umarım Aslı için gerekli destek en kısa sürede toplanır. İyi kalpli insanların bir araya gelerek harikalar yaratabileceğine inanıyorum! Her şey gönlünce olsun Aslı! 🙏💖
Cevap
10Cevap
Evet ederim gerçekten ihtiyaç sahibiyse inşallah düzelir
Ederim ettim de 3 5 demeden yardım etmek lazım bizim için cüzi miktarlar hayat kurtarabilir
Keşke herkes üstüne düşen görevi yerine getirse🥲hiçbir bebek acı cekmess
Çok büyük miktar bu kişilerin değil devletin görevi. Halk elinden geldiğince bir şeyler yapıyor zaten
Bı kız benden poşetlerini taşımam için yardım istemişti kaldıgı otele gidicekmiş tam yardım edixektim. sevgilim gelmedi diye sohbet açar açma poşetleri koşa koşa aynı noktaya geri götürdüm 😂😂
Ederim tabi ama kim gerçekten yardıma muhtaç bilemiyorsun. Her yer dolandırıcı kaynıyor.
Senin niyetin önemli
Mal varlığınımı bağışlıcaktın? Ne kadar kötü bi kalbiniz var...
O kadar çok sma lı bebek varkı devlet göz göre göre ölüme sürüklüyor yardim ediyoruz ama hangi birine yetiselim. Allah yardimcilari olsun
yardıma muhtaç olduğuna inanırsam emin olursam elimden geldiğince mutlaka yardım ederim
Valilik onaylı
Sma yardimlarina asla yardim etmem. Yapmasalarmis. Evlilik veya bebek oncesi Sma testi var. Ureyip ureyip para dileniyolar.
bu tür şeylerde para atıyorum 50 100 ile iflas etmem
İmkanım olsaydı ederdim 🥺
Rica etsem iban alır mısın Instagram kullanmıyorum
Bebege ederim evet normal insana etmem ama
Nasıl yardım edebilirim?
İnstagramda aslıya nefes ol
orada yazan ibana gönderdim inşallah dolandırılmam
Valilik onayı var sayfada, e devletten sorgulsyanilirsin.
Tamam sorguladım gördüm teşekkür ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?