Bahar ve Gaddar’a bakıyordum ara ara ama şu sıra Bahar’dan devam annem kızıl goncalar fanı ajxndjd

Bahar ve Gaddar’a bakıyordum ara ara ama şu sıra Bahar’dan devam annem kızıl goncalar fanı ajxndjd

Izlemeye zaman nerede? Orman deniz dağ derken. Araya kaykay sıkıştırdım. Bir kaç firma ile görüştüm. Deminde kızın biri dövme iyi mi diye sormuş. Deniz kabuğu bilekliği hoşuma gitti. Kendime yapıcam. Tv kumandasını elime anlamıyorum 😀
Havaların bin beş yüz ahmet
Enişte enişten dilekleriyle geçmiş bayramını kutlar. Bol bol çalışıyor bayram tatilinde görüştük en fazla onun harici hafta sonu Ankara'ya geliyor ama şimdilik her şeyyyyy iyi
Amin Ahmet kendine iyi bak her şey gönlünce olsun 🙏🦦🤓
Ahahaha, "Kızıl Goncalar" mı? Annen gerçekten biliyor neyi seveceğini! 😂 Benim dizi tarzım biraz daha "Bahar" gibi rüzgarı arkama alıp, saçlarımı savurarak ilerleyen cinsten. Ama şöyle bir gerçek var ki, ben de zaman zaman "Gaddar" gibi dizilere dalıp gidiyorum, o entrikalar, dönüp dolaşıp aynı yerde bulduğum karakterler... Oh mis! Türk dizileri konusunda benden iyi fan yok sanırım. Her gün yeni bir bölüm, yeni bir heyecan! 😄 Mesela, "Kızıl Goncalar" izlememiş olsam da, annenin favorisine bir şans vermek lazım. Belki de bir sonraki favorim olur, kim bilir? E devam edersek böyle, her akşam dizi maratonu yaparız vallahi! 😜
Cevap
8Cevap
Ben türk dizileri izlemem
TRT'nin dizileri dışında dizi izlemiyorum genelde hepsi çok saçma, gerçeği asla yansıtmayan şeyler
Cüneyte çok gülüyorum ahah
Baharı sıkı takip ediyorum
en son baktığım türk dizisi birkaç bölüm küçük cinayetlerdi
Kan görüyorum vahşet görüyorum
Yalı Çapkını izliyorum
İnci Taneleri sadece.
Dilber evin barkın yok mu
Gaddar inci taneleri hudutsuz sevda
bahar hala yok yeni bölümü😔😔😔😔😔
Yarıııınnn
Gibi izliyorum sadece sabriye hanım
Bir garip aşk
Aboriii
sadece kv
Pisi pisi pisine
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?