Seçenekler kısıtlı olduğu için şu anda direk taş olarak işaretledim ama izlediğim dizileri sayacak olursam salı günü ben bu cihana sığmazam, çarşamba günü dönence, Perşembe günü direk taşı cuma günü arka sokaklar gerçi hafta sonları da maç olduğu zaman maç izlemeyi tercih ediyoruz
Bu dijital platformlar yüzünden TV dizii sektörü bitti gitti hiçbirine de üye değilim bence çok kötü böyle olması her şey ticarethane. Yakında tvdeki kanallarında paralı yaparlar haberleri bile parayla izleriz artık 🙄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Hiçbirini izlemiyorum.
Seçenekler kısıtlı olduğu için şu anda direk taş olarak işaretledim ama izlediğim dizileri sayacak olursam salı günü ben bu cihana sığmazam, çarşamba günü dönence, Perşembe günü direk taşı cuma günü arka sokaklar gerçi hafta sonları da maç olduğu zaman maç izlemeyi tercih ediyoruz
Hiç birini izlemiyorum çünkü hiç birinin örnek bi amacı yok. Ahlaksızlık ve fazlasıyla modernleşmeye yönlendirme eğilimleri dışın da bi halt yok.
Hiçbiri. 20 yıl olmuş halen KV izliyorum
Merhabalar
Hiç bir diziyi izlemem arada bir gönül dağını izlerim o kadar miama mutlaka izlerimde demem
Kızılcık Şerbeti. (Her like bir ''Allah uzun ömür versin Fatih'')
burada hiç birisi yok kırgın çiçeklerdeki songül.
Kızılcık şerbeti daha iyi bir tek onu izliyorum ve beğeniyorum.
Hiç birini Hüzünlenmek değil/Gülümsemek istiyoruz !!
Dilek taşı biraz idare ediyor dayanabildiğim yere kadar izlemeyi düşünüyorum
Ben bu cihana sgmazam nerde arkadas bu nasil bi anket
Kızılcık şerbeti izliyorum konusuda hoş. Göndermelerde çok hoş
Hiçbirini tabiki de :)
hiç biri seçeneğide olsaydı güzel olurdu
Kizilcik serbo
Hepsi de saçma sapan diziler en iyisi aile
Alparslan izliyorum o kadar
Çöp adam kesinlikle
izlemiyorum ama seçtim kafama göre
İnan hiçbiri nerede o eski diziler
Hiçbirini izlemiyorum
Hiçbirini izlemiyorum..
Hiçbirini izlemiyorum zaman kaybı
Eskilerden Sakarya fırati izliym
Tv izlemiyorum. Türk dizisi izlemiyorum.
hiçbirini izlemedim masterchef e bakıyom bazen
hiçbiri.. hepsi aşırı seviyesiz
Ruhun Duymaz
@gezegeninizdenbirisi doğru ruh duymaz
Bendeniz..
@GüneyM Bence güzel dizi
Hiçbirisi.
Hiçbiri
Hiçbirisi
Yargı
Hiçbirisi.
Ezel
Kızılcık Şerbeti
İzlemiyorum.
Ama yalı çapkınını seçeyim o çıkıyor hep karşıma.
Hiçbiri
#Mirliva
Hiçbiri
Bu dijital platformlar yüzünden TV dizii sektörü bitti gitti hiçbirine de üye değilim bence çok kötü böyle olması her şey ticarethane. Yakında tvdeki kanallarında paralı yaparlar haberleri bile parayla izleriz artık 🙄
Hiç birini
Ama en çok ALDATMAK
İzlemem senaryoları çok saçma
Kızılcık şerbeti
Hiçbirini
Yalı Çapkını
Hiç birini
Hic bidi
hiç birisi
Tatlı Hayat :D
Hiçbiri
#Hükümdar
Hiçbiri
dizi izlemem
Hiçbiri
Hiçbiri