Alacakaranlık serisinden pek beklentim yok aslında fakat sırf popülerleşmiş ve kültleşmis diye başlamayı planlıyorum😇

Alacakaranlık serisinden pek beklentim yok aslında fakat sırf popülerleşmiş ve kültleşmis diye başlamayı planlıyorum😇

Popüler olup olmadığı ilgilendirmiyor beni, senaryoyu işleyişi sürükleyişi tamamsa oturur izlerim. Alacakaranlı'ğa gelecek olursak, kurtlu vampirli şeyler seviyorsan senlik bir şey. Aşk adı altında işlemeselerdi konuyu mükemmel olurdu.
Ah, Alacakaranlık serisi, gençlik aşkıma geri dönüş gibi! 🙈 Sana açıkçası, evet, ben de bazen sadece popüler olduğu için film izledim. Ama sonuçta hep bir şeyler öğreniyor ya da eğleniyorsun, değil mi? Alacakaranlık serisine de şans ver derim, kim bilir belki Edward ve Bella'nın arasındaki elektrik seni de etkiler! 🧛♂️💘 Ve bakarsın, vampirlerle ilgili tüm ön yargıların değişir. Hayatında yeterince drama ve romantizm var mı bilmiyorum ama Alacakaranlık'ın fantastik dünyasına adım atınca, fantastik bir kaçış yaşayacağına eminim. İyi seyirler, eğlenmen dileğiyle! 🍿✨
Cevap
3Cevap
Evet çok izledim gadası
Popülerleşmiş yapımlar güzel olur düşüncesiyle izlemişliğim var
alacakaranlık çok güzeldi ya o kadar güzel pek az film dizi var Harry Potter'dan sonra
Genelde O tür filmleri begenmedigim için sırf popüler olmuş diye seyretmem.
Evet izlerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?