Behzat amir diyordu birini bütünüyle unutamazsın öyle pat diye unutamazsın. Öyle işte unutamıyorum?

Onu o kadar çok özledim ki iliklerime kadar hissediyorum yine. Bu gece hiç bitmeyecek gibi, o da hiç gelmeyecek zaten..
Behzat amir diyordu birini bütünüyle unutamazsın öyle pat diye unutamazsın. Öyle işte unutamıyorum?
Behzat amir diyordu birini bütünüyle unutamazsın öyle pat diye unutamazsın. Öyle işte unutamıyorum?
Cevapla